مسئولين و دانش آموزان مهريزي به استقبال جشن نيكوكاري رفتند

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز، مسئولين و دانش آموزان شهرستان مهريز همگام و همزمان با سراسر استان در مراسم جشن نيكوكاري شركت كردند.
مسئولين و دانش آموزان شهرستان مهريز در مراسمي ضمن همدردي با مستضعفين و نيازمندان هداياي خود را به صندوق جمع آوري كمك هاي مردمي انداختند.

در اين مراسم محمد زارع سرپرست كميته امداد امام خميني (ره)  از آمادگي 160 پايگاه جشن نيكوكاري براي دريافت كمك‌هاي مردمي خبر داد و اظهار داشت: هفدهمين جشن نيكوكاري در استان يزد روز پنج‌شنبه 19 اسفندماه سال جاري همزمان با سراسر كشور و با همكاري اداره آموزش و پرورش، كانون‌هاي فرهنگي مساجد و پايگاه مقاومت بسيج و صدا و سيما در شهرستان مهريز برگزار مي‌شود.
وي با ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي كميته امداد شهرستان مهريز از ابتداي سال جاري تاكنون افزود: از ابتداي سال جاري تاكنون كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان مهريز بيش از 6 ميليارد و 370 ميليون ريال به افراد زير پوشش اين نهاد پرداخت كرده است.
سرپرست كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان مهريز خاطرنشان كرد: از اين مبلغ بيش از 3 ميليارد و 430 ميليون ريال به مددجويان زير پوشش طرح شهيد رجايي و بقيه به مددجويان طرح عادي پرداخت شده است.
زارع با اشاره به اينكه 3 هزار و 349 نفر در قالب هزار و 919 خانوار از حمايت‌هاي اين نهاد استفاده مي‌كنند، بيان داشت: هزار و 686 نفر در قالب هزار و 62 خانوار زير پوشش طرح شهيد رجايي هستند و بقيه مددجويان طرح عادي اين نهاد هستند.
وي تعداد ايتام زير پوشش طرح اكرام را نيز 142 نفر اعلام كرد و اظهار داشت: 620 حامي كفالت معنوي اين ايتام را بر عهده دارند كه تاكنون بيش از 361 ميليون ريال براي حمايت از آنها پرداخت كرده‌اند.