به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز در این دیدار ٰ " محمد رضا زارع بیدکی " ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای فرماندار جدید شهرستان مهریز ، و سال جدید  که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" نامگذاری شده است ، گزارشی از تاریخچه دانشگاه، برنامه ها و فعالیت های انجام شده و در دست اجرای این مرکز در بخش های مختلف ارائه نمود.

وی در ادامه اظهار داشت: اهم برنامه های این دانشگاه را در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا، گرفتن اعتبار بودجه لازم جهت تکمیل سوله ورزشی را از مشکلات عمده این مرکز برشمرد و آمادگی این دانشگاه را مبنی بر مشارکت و همفکری در مسائل فرهنگی و اقتصادی شهر را اعلام نمود و افزود: دانشگاه، زاینده فرهنگ و مهم ترین منشأ تحقق شعار سال و فرهنگ، زاینده اقتصاد است.

همچنین فرماندار شهرستان مهریز در این دیدار ضمن گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت زهرا (س) و هفته زن از تلاش های مسئولان این مرکز دانشگاهی قدردانی نمود و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور به عنوان یکی از مراکز مهم جذب دانشجو می تواند نقش ارزنده ای در راستای توسعه شهرستان ایفا نماید.

سیدمحمد رستگاری ابراز امیدواری کرد با فعال شدن تشکلهای دانشجویی قانونی و تشکیل جلسات پرسش و پاسخ  و همفکری با حضور اساتید و دانشجویان، گام مهمی در توسعه فرهنگ شهرستان و تحقق شعار امسال برداشته شود. وی در پایان قول مساعد همکاری در زمینه توسعه تحصیلات تکمیلی و عمرانی این مرکز داد.