مسئولان شهرستان مهریز برای حضور حداکثری مردم در انتخابات نقش آفرینی کنند.

#تا_انتخابات 
فرماندار مهریز گفت: مسئولان و مدیران ادارات ما می‌توانند با بیانی نوآور از خدمات دولت به مردم نقش به سزایی در حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات داشته باشند. 

محمد دهقان بنادکی فرماندار مهریز در جلسه ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر شهرستان گفت: مدیران ما باید با روشنگری خدمات دولت در عرصه‌های مختلف شعله‌ی امید را در دل مردم برای شرکت باشکوه در انتخابات روشن کنند.

او با اشاره به اینکه بسیاری از اقدامات دولت و خدمات آنها از دید مردم پنهان مانده افزود: در ایام پیروزی انقلاب بر همه ما مسئولان لازم است با تشریح خدمات نظام، مردم را از این خدمات مطلع کنند. 

فرماندار مهریز با بیان اینکه اقتدار حکومت دینی کشور مبتنی بر آرا مردم است اظهار داشت: لازمه‌ی حضور مردم در انتخابات  امیدواری آن‌ها نسبت به عملکرد ما مسئولان است و از مدیران انتظار می‌رود که حداقل در این ایام الله دهه فجر برنامه‌های خود را با رویکرد انتخاباتی و انقلابی اجرا کنند.

دهقان بنادکی با اشاره بر تاثیرپذیری کلام جامعه روحانیت در بین مردم گفت: روحانیون با تبیین خدمات نظام، مردم را برای حضور حداکثری در انتخابات آماده کنند. 

او با اشاره به تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: مردم بار دیگر با حضور گسترده خود در انتخابات دشمنان را ناامید می‌کنند.

۱۴۰۲/۱۱/۱۲
روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز
@mehriz_farmandari