امام جمعه مهريزدر شورای اداری شهرستان با تبریک هفته دولت به اهمیت اطلاع رسانی اشاره کرد و افزود: باید کارهای خوبی که توسط دستگاه های دولتی انجام می شود اطلاع رسانی شود.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز:حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در شورای اداری شهرستان با تبریک هفته دولت به اهمیت اطلاع رسانی اشاره کرد و افزود: باید کارهای خوبی که توسط دستگاه های دولتی انجام می شود اطلاع رسانی شود.

وی ادامه داد: مدیران دولتی از رسانه ها برای اطلاع رسانی دقیق و کارهای زیادی که در 40 سال گذشته در نتیجه پیروزی انقلاب در شهر و روستاها انجام شد، استفاده کنند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز با گرامیداشت خاطره شهیدان دولت به خصوص رجایی و باهنر تصریح کرد: مسئولان با شناخت و پیروی از سیره شهدا برای تحقق اهداف آنها حرکت کنند.
محی الدینی گفت: شفافیت ، پاسخگویی و کارآمدی شعار خوبی است که دولت مدنظر دارد و باید این موارد محور فعالیت تمام مسئولان اجرایی قرار گیرد که بسیار مهم است.
وی تاکید کرد: در جامعه اسلامی باید مردم در جریان فعالیت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی قرار گیرند و این عمل وظیفه مهم کسانی است که دارای وظیفه اجرایی هستند.
همچنین فرماندار مهریز گفت: دولت در کنار ملت و تحت زعامت مقام معظم رهبری وظایف خود را در شهر انجام می دهد و تاکنون اقدام های خوبی در ابعاد فرهنگی و عمرانی انجام شده است.
سید محمد رستگاری افزود: مسئولان با شفافیت و پاسخگویی آماده خدمت به مردم هستند و برای حل مسائل و مشکلات، همراهی قشرهای مختلف خیلی ضروری است.
وی بيان داشت: مردم باید در جریان فعالیت های گسترده دولت و نظام قرار گیرند و این وظیفه مهم بر عهده مدیران اجرایی است که در این شهرستان مسئولیت دارند.