مراسم گرامیداشت شهیدبهشتی و یارانش در مهریز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، مراسم گرامیداشت شهید بهشتی و یارانش در مسجد جامع باغ بهار مهریز به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید دستغیب و ستاد برگزاری مراسم شهرستان برگزار شد.
در این مراسم سردار اکبر فتوحی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به قدرت نیروهای مسلح ایران اسلامی گفت: نیروهای مسلح ایران امروز از هر عصر و دورانی آماده تر نشان دادند و در تمامی صحنه ها در هوا، زمین و دریا مانع از نگاه چپ انداختن کشورهایی چون آمریکا و اسرائیل شده‌اند.
وی با اشاره کنترل و در اختیار گرفتن هواپیمای پیشرفته جاسوسی آمریکا بیان کرد: هنوز آمریکا از اینکه نیروهای بسیجی ما چگونه توانستند هواپیمای پیشرفته جاسوسی آنها را در بیابان به زمین بنشانند در حیرت ماندند.
وی با بیان اینکه کشور ما امروز مانند خورشید وسط آسمان است، گفت: دنیا به وضوح امروز شاهد پیشرفت‌های کشورمان را در زمینه‌های مختلف است که این مانند خاری در چشم دشمنان است.
وی با گرامیداشت سالروز شهید بهشتی و یارانش جلودار بودن امثالی چون شهید بهشتی را علت به صحنه آمدن مردم بیان کرد و گفت: آیت الله شهید بهشتی با بهره‌مندی از رهنمودها و فرامین بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و با اندیشه‌های خود منجر به حضور و حمایت مردم از انقلاب شد.
فتوحی عنوان کرد: دشمن در زمان طاغوت تصمیم داشت کلمه اسلام را به طور کامل از میان بردارد و دیگر اسمی از اسلام نباشد اما شهید بهشتی در آن زمان با تاسیس دبیرستان دین و دانش از یک طرف و تربیت نیروهایی با معلومات بالا و متخصص در حزب جمهوری اسلامی از طرفی دیگر پاسخی دندان‌شکن به دشمنان داد.
وی، شهید بهشتی را از بزرگترین سرمایه‌های انقلاب نام برد و گفت: شهید بهشتی زحمات بسیار زیادی را برای انقلاب اسلامی متحمل شد و از مهمترین این خدمات نقش ایشان در تدوین قانون اساسی است که غیرقابل انکار است.
فتوحی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بعد از پیروزی شکوهمند خود در راه اثبات حقانیت خود خون‌های زیادی را نثار کرد و شهادت آیت الله بهشتی و یاران وفادارش به دست منافقان نه تنها خللی در نظام اسلامی به وجود نیاورد بلکه نهال نوپای انقلاب با خون این بزرگ مردان آبیاری شد و امروز ما شاهد بالندگی آن هستیم.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، از شهید بهشتی به عنوان شخصیتی کم نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی ایران یاد کرد و گفت: خدامحوری ویژگی بارز این شهید روحانی در دوران عمر با برکتش بود.
فتوحی با بیان این‌که تقوای شهیدانی همچون آیت‌الله بهشتی همواره موجب عصبانیت دشمنان انقلاب و روحانیت می‌شد، تصریح کرد: گروهک نفاق از آنجا که دیگر توان رویارویی با اندیشه‌های متعالی شهید بهشتی را نداشت، ایشان را به شهادت رساند.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه تهدیدی جدی متحمل گرانفروشهاست اظهار داشت: در زمان پذیرش قطعنامه 598 گرانفروشها و کسانی که اجناس و کالاهایی را برای گران شدن انبار کرده بودند پس از پذیرش قطعنامه 598 دچار ضربه‌ای شدید شدند و الان نیز کسانی که تحریم را علت اصلی گرانی می‌دانند با انبار کردن اجناس و کالاها منتظر گران شدن آن هستند.
وی با بیان اینکه ملت ایران با تحریم و تهدید بزرگ شده‌ است، افزود: ما با تحریم و تهدید بزرگ شده‌ایم و از هیچ ظالمی ترس نداریم بر همین اساس غرب بداند ملت ایران با تحریم پیشرفته‌تر و استوار‌تر می‌شود.
فتوحی بیان کرد: کشورهای بلوک غرب و در راس آنها آمریکا، بدانند ملت ایران اسلامی با تحریم‌های بی‌نتیجه، پیشرفته‌تر و قویتر خواهد شد و از این تهدید فرصت می‌سازد و روز به روز بر بی‌آبرویی و بی‌اعتباری دشمنان این نظام می‌افزاید.
وی خطاب به دشمنان اسلام گفت: آیا اراده پولادین دینی ملت ایران را ندیده اید، زمانی که این انقلاب تازه متولد شده بود و شاه ملعون و شما ظالمان بی دین تمام اموال آن را غارت کرده بود و حتی سیم خاردار مورد نیاز کشور را از خارج تهیه می کرد و پس از او این کالا را نیز از مردم ما دریغ کرده و به ما نمی دادند، این ملت ایران بود که با ایستادگی خود شما را شکست داد، امروز نیز با تکیه بر دین خداوند متعال و یکتا در برابر تمام ظالمان خواهیم ایستاد و دشمنان را شکست خواهیم داد.
فتوحی با بیان اینکه تنها رژیمی که علیه ایران ادعا دارد، صهیونیستها هستند تصریح کرد: همانطور که آیت الله خامنه‌ای رهبر امت اسلام گفتند، اگر اسرائیل بخواهد کوچکترین قدمی علیه ایران بردارد، مانند صاعقه بر سرش فرود می‌آییم.