مراسم گراميداشت رحلت امام جمعه فقيد تفت در مهريز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، اين مراسم با حضور حجت الاسلام برهان امام جمعه،‌ فرماندار و ديگر مسئولين، روحانينون و اقشار مختلف مردم شهرستان در مسجد جامع باغ بهار مهريز برگزار شد.
حجت الاسلام پور صادقي نماينده ولي فقيه در بسيج مقاومت ناحيه مهريز در اين مراسم ضمن تسليت رحلت حضرت آيت الله حاج شيخ جواد حسنعلي گفت:
آيت الله حسنعلي عالمی وارسته و اسوه زهد، تقوا و پارسایی، حافظ حریم ولایت و پیر صحنه های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بود .
وي از طرف مردم شهید پرور شهردارالولایه مهریز این حادثه غم انگیز را به خانواده و بازماندگان داغدار آن مرحوم ،مردم استان بویژه مردم قدرشناس شهرستان تفت تسلیت عرض كرد  و علو درجات این بزرگوار را از درگاه حضرت دوست مسئلت  داشت.
پورصادقي در ادامه سخنان خود به بیان نقش روحانیت در پیروزی و حفظ نظام جمهوری اسلامی گفت : در طول 30 سال انقلاب، هیچ نهادی مثل نهاد روحانیت مورد هجمه دشمنان نبوده است، چون کسانی که در پس غارتگری مردمند روحانیت را خار در چشم و استخوان در گلو می دانند .
وي در ادامه خاطر نشان كرد: اصلی ترین هدف دشمنان نظام شکستن و کمرنگ کردن ولایت فقیه است، ولی هر چه بیشتر در راه اهداف شومشان تلاش کردند مقام معظم رهبری محبوبتر شدند، حماسه ی مردم قم و حماسه نهم دیماه نشان از همین داشت.
پورصادقي عالم دینی واقعی را کسی دانست که هم سراسر وجودش سرشار از عشق به خدا باشد یعنی خود را در خدمت دین در آورد نه دین را در خدمت خود ، و هم عالم دینی باشد و علم دین داشته باشد و هم مرزبان دین باشد.