به گزارش روابط عمومی فرمانداري مهريز به نقل از آموزش و پرورش مهریز طی آیینی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد،مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان،رئیس و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه سازاستان،فرماندار،مدیر آموزش و پرورش وجمعی از مسئولین و اهالی شهرستان کلنگ یک باب دبستان شش کلاسه با مشارکت خیر حاجیه خانم صادقی به زمین زده شد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان در این مراسم ضمن قدردانی از همت خیرین مدرسه ساز در شهرستان مهریز گفت:سعی و کوشش در امر مدرسه سازی یکی از ماندگارترین اعمال خیری است که به واسطه آن فرزندان ایران زمین به بالاترین جایگاه های علمی دست پیدا خواهند کرد.
رادمنش با تاکید بر اینکه نقش عمده‌ای که خیرین مدرسه‌ساز در اعتلای علم ایفا می‌کنند، غیرقابل انکار است، گفت: اگر خیرین نیک اندیش در امر ساخت مدرسه وارد میدان نمی شدند، آموزش و پرورش با مشکلات عدیده ای در زمینه تأمین فضای آموزشی مواجه می شد .

مدیر آموزش و پرورش مهریز نیز در این آیین با تقدیر از همت خیر مدرسه ساز حاجیه خانم صادقی گفت: خیرین مدرسه ساز مهمترین رکن توسعه زیرساخت علمی کشور هستند و با توجه به محدودیت منابع مالی دولت، استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه ساز تنها گزینه برای گسترش فضاهای آموزشی بویژه در شهرستان مهریز است.

سید علی کارآموز افزود: این آموزشگاه 6کلاسه ابتدایی با زیربنا 1000مترمربع  در زمینی به مساحت 4000متر با مشارکت خیر مهریزی حاجیه طیبه صادقی ساخته می شود.
وی افزود:ساخت این آموزشگاه با مشارکت خیر و اعتبارات دولتی انجام می شود