مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان مهريز برگزار گردید

طي مراسمي از زحمات 5 ساله محمد رضا زارع هرفته تقدير و محمود اكبري به عنوان سرپرست جدید اداره تعاون روستایی شهرستان مهريز معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداري شهرستان مهريز، مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان مهريز با حضور فرماندار مهريز و مدير سازمان تعاون روستایی استان يزد در فرمانداري اين شهرستان برگزار شد.

مدير سازمان تعاون روستایی استان يزد بر نقش نظارت و مدیریت صحیح در توسعه تعاونی ها تاکید و اظهارکرد: باید با آسیب شناسی مناسب نسبت به حل مشکلات و تحقق توسعه تعاونی ها و پویایی این بخش اقدام شود 

 يدالله جواد پور با اشاره به اینکه یکی از عمده فعالیت های تعاون روستایی توجه و تامین نیازهای روستاییان است، اضافه کرد: نياز روستائيان به صورت حساب شده و با برنامه و نظارت کامل توزیع شده است .

همچنين فرماندار مهريز در این جلسه بر مسوولیت پذیری، بالابردن ظرفیت فکری، روحی و کاری تاکید کرد و گفت: در اخلاق اجتماعی مدیران باید با مردم  با نرم خویی رفتار کنند و گشاده رو  باشند .

رضا زارع زاده با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی مدیران در راستای اجرای وظایف مدیریت خود، اظهار کرد: بی برنامگی، اولین آفتی است که می تواند گريبانگير مدیران شود به گونه ای که فرد بی برنامه نمی  تواند مدیریت خود را به سامان برساند.

زارع زاده به ظرفیت های شهرستان مهريز در بخش های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: ضروری است به سمت و سویی حرکت کنیم که حجم بیشتری از زنجیره و چرخه تولید را از مرحله تامین تا عرضه در دست بگیریم.

در پايان از زحمات 5 ساله محمد رضا زارع هرفته سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان مهريز قدردانی و محمود اكبري به عنوان سرپرست جدید اداره تعاون روستایی شهرستان مهريز معرفی شد.