با حضور فرماندار مهریز و مدیر کل ورزش و جوانان استان یزدمراسم تکریم و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریزبرگزار گردید.

در این مراسم ابتدامدیر کل ورزش و جوانان استان یزد  بیان نمود: تامین سلامتی و نشاط جامعه در گرو گسترش ورزش در بین آحاد مردم و جوانان است .

وی در ادمه اضافه کرد: ظرفیت های بسیار خوبی در یزد و تمامی شهرستان های استان یزد برای تحقق این هدف مهم وجود دارد که باید متولیان امر از آنها برای فرهنگ سازی ورزش استفاده کنند .
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد خاطر نشان کرد: مهریز در ورزش استان یزد دارای استعداد و توان خوبی است که امیدواریم با بهره گیری از تمام امکانات و در سایه هم اندیشی و هم افزایی روز به روز موفق تر باشد .
شریعتی با قدردانی از مسوولان این شهرستان و همچنین رییس اداره ورزش و جوانان سابق مهریز برای مسوول جدید در این سمت آرزوی موفقیت کرد و بر تعامل و هکاری بیشتر بین بخشی تاکید کرد .

در ادامه همچنین فرماندار مهریز در سخنانی به اهمیت ورزش در پویایی جامعه و برنامه و توجه خاص دولت به این موضوع اشاره و همچنین به موفقیت های ورزشکاران این شهرستان در رشته های مختلف پرداخت .
سید محمد رستگاری همچنین بر داشتن طرح و برنامه دقیق و مسنجم بر اساس ظرفیت های شهرستان مهریز برای موفقیت و گسترش ورزش در تمامی رشته ها تاکید کرد .
وی از فعالیت های رییس سابق اداره ورزش و جوانان مهریز قدردانی کرد و برای مسوول جدید و انجام رسالت خطیر در عرصه ورزش و فرهنگ سازی آن آرزوی موفقیت کرد .

همچنین توسط مسوولان و جامعه ورزش از تلاش های فتح آبادی قدردانی بعمل آمد .

گفتنی است در این مراسم ضمن قدردانی از داود فتح آبادی ، محمد حسن زارع به عنوان رییس جدید اداره ورزش و جوانان مهریز معرفی شد .

محمدحسن زارع متولد ۱۳۵۲ کارشناس ورزش و پیش از این مسولیت های اداره تربیت بدنی ابرکوه و صدوق و خاتم را در کارنامه خود داشته است و آخرین سمت وی رئیس گروه ورزش روستایی استان یزد بوده است.