مراسم بزرگداشت ارتحال بنبانگذار کبیر انقلاب در مهریز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز،  با حضور اقشار مختلف مردم مراسم بزرگداشت ارتحال بنبانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در مهریز برگزار شد.
حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده در این مراسم که در محل مسجد جامع باغ بهار برگزار شد با اشاره به حیله گیری و کینه توزی دشمنان انقلاب اسلامی اظهار داشت: گروه 1+5 دیوانه وار به دنبال این است که قدرت بالنده جهانی را به هر نحو ممکن مهار کند و حرکت و شتاب آن را کند نماید اما ملت ما نشان داده است که هیچگاه در مقابل زیاده خواهی ایادی استکبار جهانی کوتاه نخواهد آمد.
وی با توصیه به همه مردم به حفظ وحدت و همدلی و اتحاد همه جانبه گفت: بیاییم با خودشکنی، ایثار و خدمت خالصانه به وحدت جامعه کمک کنیم و حامی بالندگی جامعه باشیم زیرا تا عادل نشویم و عدالت خواهی را دنبال نکنیم، لایق تحت لوای عدل قرار گرفتن نخواهیم شد.
زارع زاده اضافه کرد: دشمن امروز از موشک ها و تجهیزات نظامی و قدرت نظامی ما نمی ترسد، بلکه از حکمت و پایداری و دیانت ملت ما و این جوانان و تفکر و تدبر آنها می هراسد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قیام 15 خرداد اظهار داشت: اگر نهضت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد نبود، امروز از الفبای دین خبری نبود.
زارع زاده افزود: کسانی که دوران طاغوت را درک کرده اند، آگاه ترند و بیشتر می دانند که در زمان طاغوت در کشور ما چه خبر بود و هویت ما در مقابل دنیا چگونه تعریف شده بود و اگر نهضت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد نبود، امروز نه از دین خبری بود نه از دیانت و به طور قطع بشریت در ورطه نابودی قرار گرفته بود.
وی افزود: اگر امام (ره) نبود، امروز از مسیحیت، یهودیت، حتی بودیسم و از الفبای دین نیز خبری نبود.