مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق یزد : از صنایع اشتغال زا حمایت می کنیم

نواب مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق یزد با بیان اینکه تولید کالاهای اساسی و تداوم زنجیره تولید باید در اولویت باشد خاطر نشان کرد: از صنایع تولیدی و اشتغال زا حمایت می کنیم

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز ، آرش نواب مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق یزد  در بازدید از کارخانه نوین کارون در شهرستان مهریز تشریح کرد: برنامه مدونی برای احیا واحدهای صنعتی دارای مشکل در مناطق مختلف داریم و با جدیت رونق و توسعه صنعت در استان پیگیری می شود.

نواب گفت: فعالیت کارخانجات و صنایع در شهرستان مهریزنشان دهنده سرمایه گذاری مناسب صورت گرفته در این شهرستان است.
وی بیان کرد: درخواستی در زمینه اتصال فیدر خط 6 و 8 وجود دارد که  مقرر گردید دراین زمینه اقدامات لازم توسط شرکت توزیع  صورت پذیرد زیرا در کنار تامین نیازهای شهرک می تواند به شبکه برق شهرستان نیز کمک کند .

مدیرعامل شرکت توزیع برق با بیان اینکه تولید کالاهای اساسی و تداوم زنجیره تولید باید در اولویت باشد  خاطر نشان کرد: شرکت توزیع از صنایع تولیدی و اشتغال زا برای بهبود شرایط اقتصادی حمایت می کند.

همچنین فرماندار مهریز در این بازدید گفت: کارهایی برای بهبود وضعیت صنایع شهرستان انجام شده است ولی کافی و راضی‌کننده نیست و انتظارات قانونی صنعتگران در این حوزه باید برآورده شود.

رضا زارع زاده افزود:  از ابتدای امسال مواردی مانند حفظ اشتغال موجود و نیز رفع تهدید از اشتغال واحدهای دارای مشكل هدفگذاری شده و در همین راستا متناسب با وضعیت منطقه برنامه ریزی هایی انجام شده است