مدیر تعاونی وحدت دهیاران مهریز اعلام كرد: کسب رتبه برتر توسط شرکت تعاونی دهیاران مهریز

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، صفر رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهریز اظهار داشت: از سوی رئیس سازمان همیاری‌های شهرداری و دهیاری کشور و معاون عمرانی وزیر کشور، شرکت تعاونی وحدت دهیاران مهریز این عنوان را در ارزیابی بین دهیاری‌ها کسب کرد.
وی افزود: خدمات‌رسانی مطلوب، توانمندی در اجرای پروژه‌های عمرانی، کیفیت و سرعت در اجرای پروژه‌ها، پاسخگویی مناسب به دهیاران همچنین رضایت روستائیان و دهیاران از جمله شاخص‌های این ارزیابی بوده است.
رحیمی، دارا بودن ماشین آلاتی همچون گریدر، لودر، تانکر آب، بیل مکانیکی، کمپرسی و غطلک را برای خدمات‌رسانی به روستائیان از ویژگی‌‌های این شرکت تعاونی برشمرد.
وی بیان کرد: پنج دهستان و 43 روستا در مهریز وجود دارد که در همه آنها کارهای عمرانی صورت گرفته و یا در حال انجام است.
رحیمی، صدور 975 فقره پروانه ساخت و ساز در روستاها، هزار و 650 مورد انجام معاملات ملکی، بهره‌برداری از 15 پارک روستایی و شروع عملیات احداث سه پارک روستایی دیگر با مساحت مجموع 8هزار و 300 مترمربع، زیرسازی 55هزار و 800 مترمربع از معابر، 16 هزار و 500 متر جدول‌گذاری و جمع‌آوری زباله‌های 43 روستا با برنامه زمان‌بندی شده برای هر روستا را از مهم‌ترین عملکردها و برنامه‌های این شرکت تعاونی در روستاها برشمرد.
وی خاطرنشان کرد: ارجاع 143 پرونده تخلف ساخت و ساز به کمیسیون ماده 99، نامگذاری کوچه‌ها و معابر 33 روستا و نصب 850 تابلو در این زمینه، نصب 33 تابلوی مشخصات روستا در ورودی آنها، مشاوره فنی و نظارت بر پروژه‌های عمرانی روستاها، پیگیری و جذب اعتبارات دهیاری‌ها، انجام امور حسابداری دهیاری‌های به صورت متمرکز، شرکت در مناقصات پروژه‌های عمرانی شهرستان، تهیه طرح پنج ساله توسعه روستاها، بودجه‌نویسی دهیاری‌ها، گردهمایی و نشست‌های مستمر دهیاری‌ها، بازدید دهیاری‌های سراسر کشور از روستاهای مهریز از دیگر فعالیت‌های شرکت تعاونی وحدت دهیاران مهریز بوده است.
مدیرعامل شرکت تعاونی وحدت دهیاران مهریز احداث سه پارک روستایی، اجرای سنگ جدول روستاهای سرو، فتح آباد و مدوار، ساماندهی محوطه چنار و میدان دهستان تنگ چنار، ساماندهی بافت تاریخی روستای حاجی عبدالله، مرمت و بازسازی روستای مزرعه شریف را از اقدامات در دست اجرای تعاونی دهیاران مهریز برشمرد.