مديرعامل تعاوني وحدت دهياران مهريز: آينده روشني در انتظار روستائيان مهريزي است

خبرگزاري فارس: مديرعامل شركت تعاوني وحدت دهياران مهريز گفت: بدون شك آينده روشني در انتظار روستائيان مناطق مختلف شهرستان مهريز است.


به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز به نقل از خبرگزاري فارس از مهريز، صفر رحيمي در نشست فرماندار مهريز با دهياران روستاهاي شهرستان مهريز به ارائه گزارشي از فعاليت‌ها و عملكرد اين شركت در روستاها پرداخت و اظهار داشت: بدون شك آينده روشني در انتظار روستائيان مهريزي است زيرا هيچ روستائي در مهريز نيست كه اين شركت تعاوني پروژه عمراني در آن تكميل يا در دست اجرا نداشته باشد.
وي ضمن قدرداني از دهياران و همكاران خود افزود: همه دغدغه دهياران و كاركنان ما فراهم كردن رفاه و آسايش روستائيان و حل مشكلات آنان است.
رحيمي امكانات محدود با توجه به گستردگي حوزه خدمات رساني را از جمله مشكلات اين شركت تعاوني دانست.
فرماندار مهريز نيز در اين نشست ضمن تبريك اعياد شعبانيه با قدرداني از زحمات و تلاش دهياران، سالروز تصويب قانون دهياري‌ها و تشكيل دهياري‌ها را به آنان تبريك گفت.
مهدي كياني‌مقدم با اشاره به وظيفه سنگين و خطير دهياران براي رفع مشكلات روستائيان با توجه به بحران خشكسالي افزود: نظر به اينكه پيش‌بينيها حكايت از تداوم خشكسالي در سال زراعي جاري به ويژه در بخش كشاورزي، محيط زيست و تامين آب شرب شهر و روستاها دارد و اثرات آن چشمگيرتر از سال‌هاي قبل خواهد بود، لازم است دهياران تلاش و همت بيشتري در مقابله با بحران خشكسالي داشته باشند.
وي از ذخيره آب در برخي منازل بدون سكنه در روستاها براي تفرج صاحبان منازل كه روزهاي تعطيل به آنجا مي‌آيند را امري ناشايست خواند و با توجه به كمبود آب آشاميدني در روستاها خواستار پيگيري، فرهنگ‌سازي و اطلاع‌رساني در اين زمينه شد.
فرماندار مهريز در ادامه به مقايسه وضعيت و امكانات كشور قبل از پيروزي انقلاب و بعد از پيروزي انقلاب اسلامي پرداخت و گفت: خدمات ارزنده‌اي كه دولت و خدمتگزاران آن به ويژه در دولت نهم و دهم به مردم به ويژه روستائيان ارائه كرده‌اند، بر هيچكس پوشيده نيست.
كياني‌قدم، انتقال تجربيات و كشف استعدادها را در راستاي حل مشكلات روستاها و پيشرفت اهالي آن خواستار شد.

در پایان نیز حسن ملک پور بخشدار مرکزی مهریز به ارائه عملکرد دهیاری ها و فعالیت صورت گرفته در روستاها پرداخت و مشکلات دهیاری ها را بازگو کرد.