محفل آسماني انس با قرآن كريم در مهريز با حضور قاري بين المللي قرآن كريم

همزمان با ميزباني استان يزد در سي و سومین مسابقات سراسري قرآن كريم محفل آسماني انس با قرآن كريم با حضور حميد شاكرنژاد قاري بين المملي قرآن كريم ، گروه تواشيح عروه الوثقي از مشهد مقدس و عليرضا طراز قاري كشوري از استان يزد در مهريز برگزار شد.
اين مراسم به همت فرمانداري و ديگر ادارات و نهادهاي شهرستات  بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد شهرك ولي عصر(عج) برگزار شد.
در اين مراسم ابتدا طراز قاري برتر كشوري از استان يزد به تلاوت آياتي از كلام الله مجيد پرداخت و در ادامه هم گروه تواشيح عروه الوثقي از مشهد مقدس به همخواني و اجرا پرداختند.
در ادامه حجت الاسلام مطهريان مسئول كميته هاي قرآني استان يزد در اين مراسم  وي هدف از برگزاری این جلسات تعمیق باورهای دینی و گسترش فرهنگ قرآن‌خوانی در جامعه دانست و افزود : قرآن کریم ارزش ها را در انسان ها نهادینه می کند وگسترش فرهنگ قرآنی در جامعه ایران موجب ارتقای روحیه همه اقشار به ویژه جوانان شده است.
مطهريان با اشاره به اينكه خشوع در برابر آيات قرآن، زمينه ساز هدايت قرآني است، افزود:  وقتي آيات شريفه قرآن به عنوان الهام الهي بر دل نازل مي شود، جذب و هضم دل مي شود و قلب و دل متناسب با آيات الهي تحول پيدا مي كند.
وي با اشاره به آثار و بركات قرآن كريم بيان داشت: براي دستيابي به آثار و بركات قرآن جامعه به‌ ويژه جوانان بايد بيشتر با مفاهيم و درس آموزي‌هاي گرانقدر قرآن آشنا و مانوس شوند.
قرائت آيات كلام الله مجيد با نواي گرم و روح بخش حميد شاكرنژاد قاري بين المللي قرآن كريم نيز پايان بخش اين محفل نوراني بود.