در جلسه شورای شهر مهریز مطرح شد:

مبلمان شهری نماد هویت فرهنگی و مذهبی شهر است

کارشناس عمران فرمانداری مهریز، هویت شهر و حسن تعلق به شهر را بااهمیت خواند و گفت:مبلمان شهری، نماد هویت فرهنگی و مذهبی شهر مهریزاست.

کارشناس عمران فرمانداری مهریز، هویت شهر و حسن تعلق به شهر را بااهمیت خواند و گفت:مبلمان شهری، نماد هویت فرهنگی و مذهبی شهر مهریزاست.

جلسه‌ای در محل شورای شهر مهریز، با حضور یکی از اعضای شورای شهر، معاون شهردار، کارشناس عمرانی فرمانداری و رئیس مجامع امور صنفی مهریز در خصوص مبلمان مرکز شهرستان برگزار شد.

عضو شورای شهر مهریز بابیان اینکه مصوبه‌ای اثر خواهد داشت که نتیجه آن در سطح شهر مشاهده شود خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر در هر دوره‌گرد هم می‌آیند و طرح‌هایی را مصوب می‌کنند و متأسفانه این طرح‌ها توسط شورای دوره بعد پیگیری نمی‌شود و هم‌افزایی و اتحاد و همدلی بین شورای دوره‌های مختلف نیست و برای رفع مشکلات شهر نیاز به همبستگی و همدلی مسئولین است .

زارعیان افزود: تیرهای برق کهنه و قدیمی با تأمین اعتبار2 میلیارد تومان توسط شورای شهر و اداره توزیع برق شهرستان ا پایان سال تعویض می‌شود؛ همچنین لکه‌گیری از تابلوها و تعویض تابلوهای راهنما از دیگر پروژه‌های در دست اقدام است.

کارشناس عمران فرمانداری مهریز، هویت شهر و حسن تعلق به شهر را بااهمیت خواند و افزود: نگاه جزیره‌ای به شهر آفت‌زا است. باید مسئولین شهرستان و مردم محلات مختلف بادید کلی به شهر نگاه کنند و محله گرایی و اهمیت دادن به بخش خاصی از شهر، موجب کند شدن روند زیباسازی و ایجاد مبلمان شهری می‌شود.

حامد شیشه‌بری بابیان اینکه در مبلمان شهری، درآمد پنهان وجود دارد تأکید کرد: مبلمان شهری، نماد هویت فرهنگی و مذهبی شهر مهریزاست و باید گذشته شهر در مبلمان شهر هویدا باشد. اگر مبلمان شهری اجرا شود، موجب رونق شهرستان می‌شود و بسیاری از مشکلات به‌ویژه مسائل پیرامون حوزه ترافیک و پیاده‌روها حل خواهد شد.

وی افزود: جمع‌آوری حصارکشی های سطح شهر و دیوارهای بلوکی با همکاری شهرداری و دادستانی مفید واقع می‌شود و چهره شهر را زیبا می‌کند.

رئیس اتاق اصناف نیز جابه‌جایی صنوف مزاحم شهری را به دلیل آلایندگی و مزاحمت صوتی برای شهروندان ضروری  دانست و از مسئولان مربوطه برای جا به‌جای این اصناف، درخواست همکاری کرد.

وضعیت اصناف مستقر در ورودی مهریز و لزوم رسیدگی به زیباسازی جاده سنتو که در مجاورت مهریز است؛ همچنین بحث جابه‌جایی پلیس‌راه شهید مدنی به منطقه‌ای دورتر از شهر مهریز، ازجمله مسائلی بود که در این جلسه مطرح شد.