مانور کاربران رایانه شعب اخذ رای در مهریز با موفقیت برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان مهریز از برگزاری موفقیت آمیز مانور تخصصی کاربران رایانه خبر داد.
مسعود خلیلی از برگزاری موفقیت آمیز مانور تخصصی کاربران رایانه 47 شعب اخذ رای خبر داد و اظهار داشت: 47 کاربر رایانه با فرا گرفتن آموزش های تخصصی لازم مانور موفقیت آمیز را در مرکز حوزه انتخابیه مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد با تجهیزات لازم بدون هیچگونه عیب و نقصی برگزار کردند.
وی افزود: در این مانور تجهیزات تمامي شعب آزمایش شد بر این اساس هم اکنون تمامی امکانات برگزاری انتخابات رایانه ای در این شهرستان فراهم است.
خلیلی هدف از برگزاری این مانور را بررسی و ارزیابی توان اجرایی مسئولان و کاربران اعلام کرد.
وی افزود: 47 شعبه اخذ رأی برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان در نظرگرفته شده که تعداد 26 شعبه شهری و 21 شعبه روستایی هستند که 28 شعبه‌ آن ثابت و 19 شعبه به صورت سیار فعالیت خواهند کرد.
مهدی کیانی مقدم فرماندار شهرستان مهریز و جمعی از مسئولان از این مانور نمادین و از روند آماده سازی زیرساختهای انتخابات بازدید کردند و به صورت نمادین رای گیری شد.
شهرستان مهریز به عنوان مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد در نهمین دوره انتخابات مجلس فعال است.