لزوم استفاده از ظرفیت‌های شهرستان/ برگزاری بیش از 90 برنامه فرهنگی در راستای حمایت از هنرمندان مهریزی

 

 فرماندار شهرستان مهریز گفت: شهرستان مهریز از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است که باید از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده کنیم و تنها به ایجاد پروژه‌های عمرانی نپردازیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز، محمد دهقان بنادکی فرماندار شهرستان مهریز در جمع بانوان طلاب و فعالان اجتماعی این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهیدان باهنر و رجائی با اشاره به اقدامات انجام شده در قریب به دو سال گذشته در شهرستان مهریز اظهار کرد: در جشنواره «شهید رجائی» که در سال گذشته در استان برگزار شد، مجموعه فرمانداری شهرستان مهریز به عنوان مجموعه برتر در سطح استان شناخته شد.

وی افزود: در ارزیابی‌های انجام شده در سطح استان شرکت تعاونی «وحدت دهیاران مهریز» به عنوان شرکت تعاونی برتر، شورای روستای «عصمت‌آباد» به عنوان شورای نمونه استان، کسب رتبه برتر در زمینه خدمات سفر در دوسال متوالی توسط این شهرستان تنها گوشه‌ای از دستاوردهای شهرستان مهریز در سال گذشته است.

فرماندار شهرستان مهریز با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و مسکن دغدغه تمام افراد است، عنوان کرد: در سال گذشته ۱۷۴ واحد با حضور رئیس جمهور محترم به متقاضیان تحویل داده شد که در سال جاری تا پایان هفته دولت این تعداد به ۳۲۶ واحد خواهد رسید.

وی ادامه داد: هزار قطعه زمین با وام ۵۵۰ میلیون تومانی به متقاضیان تحویل داده خواهد شد و در راستای حمایت از طرح جوانی جمعیت در سال گذشته ۶۳ قطعه زمین به متقاضیان تحویل داده شد و تلاش داریم در هفته دولت این آمار به بیش از ۲۰۰ قطعه زمین برسد.

دهقان بنادکی با اشاره به پروژه‌های عمرانی شهرستان مهریز عنوان کرد: شهرستان مهریز از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است که باید از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده کنیم.

وی با اشاره به ۹۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در سطح شهرستان مهریز ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای حمایت از هنر و هنرمندان در سطح شهرستان مهریز در سال گذشته باعث شد تا اتفاق‌های بسیار خوبی در این زمینه رخ دهد.

فرماندار شهرستان مهریز تصریح کرد: برخی از اقدامات هنری برای اولین بار در شهرستان مهریز انجام شد و باید به این نکته توجه کرد که فرمانداری مهریز اعتباری در زمینه فعالیت‌های فرهنگی در ردیف بودجه ندارد.

وی افزود: صنایع شهرستان مهریز در زمینه فعالیت‌های اجتماعی مسئولیت‌هایی دارند که بیشتر این صنایع در زمینه فرهنگی کمک بسیار زیادی کردند.

دهقان بنادکی مطالبه‌گری را از وظایف مهم مردم و فعالان اجتماعی این شهرستان دانست و گفت: در راستای پیشرفت شهرستان مهریز نیاز است که فعالان اجتماعی از مجموعه فرمانداری مهریز مطالبه داشته باشند تا هدف مشخص شده و در نهایت حمایت‌های لازم انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی انجام شده در سطح شهرستان باید حمایت شود و حتی در صورت نیاز در رسانه‌های اجتماعی نشان داده شود تا دشمن نتواند سوءاستفاده کند. ۱۴۰۲/۰۶/۰۵

روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز