به مناسبت بزرگداشت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب :

قصه گویی و نمایش خلاق توسط اداره کتابخانه های عمومی مهریز در سالن چند منظوره شهرستان برگزار شد

به همت اداره کتابخانه های عمومی مهریز و با حضور کودکان و جمعی از مردم و مسئولان شهرستان، قصه گویی و نمایش خلاق در سالن بزرگ چند منظوره مهریز برگزار شد.

به همت اداره کتابخانه های عمومی مهریز و با حضور کودکان و جمعی از مردم و مسئولان شهرستان، قصه گویی و نمایش خلاق در سالن بزرگ چند منظوره مهریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداري مهريز به نقل از اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز، این برنامه با حضور "سید محمد رستگاری" فرماندار مهریز،سیدحسین پیغمبری مدير كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان يزد،محمد زارع معاون فرماندار، سعید قریشی رئیس اداره کتابخانه های عمومی مهریز و حسن زارعیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در محل سالن چند منظوره شهرستان با حضور جمعی از کودکان عضو کتابخانه ها و مردم این شهر برگزار شد.
 در ابتدای این برنامه، کودکان عضو کتابخانه عمومی شهید مطهری، داستانی از کتاب «مهمان ناخوانده» نوشته «فرجام فریده» را به صورت نمایش خلاق به اجرا در آوردند.
در ادامه، حمیده حائری، کتابدار کتابخانه عمومی شهید مطهری به اجرای بلندخوانی از کتاب «دعاهای زمینی پدربزرگ» نوشته «داگلاس وود» پرداخت.
 همچنین، ایمان مطهری نیا و سیده شازده علوی کتابداران و مربیان کلاس های فلسفه برای کودکان با همراهی کودکان حاضر در این برنامه، به صورت حلقه فبک به کندوکاو فلسفی از داستان خوانده شده پرداختند.
گفتنی است در پایان، از کودکان و ارائه دهندگان این برنامه با اهداء لوح سپاس از جانب فرماندار و هدایایی از سوی رئیس اداره کتابخانه های عمومی مهریز تقدیر شد.
شایان ذکر است، نمایشگاه توانمندی های شهرستان مهریز، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جهت ارائه توانمندی های ادارات دولتی و سازمان های خصوصی تا روز دوشنبه 15 بهمن ماه، در بلوار شهدای هفتم تیر و در جوار میدان شهدای گمنام برای بازدید عموم و علاقه مندان دایر است.