فرماندار مهریز امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان که به منظور هشدار هواشناسی در جهت پدیده بارشی پیش رو و سیل احتمالی برگزار شد تاکید کرد؛

اقدامات لازم در جهت لایروبی مسیر رودخانه ها و مسیل های شهرستان و اعلام گزارش آن به فرمانداری صورت گیرد


به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز، فرماندار مهریز در این جلسه تاکید کرد:
با توجه به هشدار اداره کل هواشناسی استان یزد مبنی بر پدیده بارشی پیش رو و سیل احتمالی از امروز مرخصی و ماموریت مدیران لغو و کلیه دستگاه های امدادی و نجاتی شهرستان در آماده باش ۱۰۰٪ قرار گیرند.
وی افزود:کلیه مدیران اهم از بخشداری مرکزی، ودهیاران شهرستان نسبت به اطلاع رسانی در خصوص تمهیدات لازم و پیشگیرانه به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی ظرف ۲۴ آینده اقدام لازم به عمل آورند.
فرماندار مهریز تاکید کرد: دستگاه های متولی سریعا نسبت به لایروبی و مرمت پشت بندهای خاکی و سیل بنده ها شهرستان اقدام و گزارش آن را به فرمانداری اعلام نمایند.
وی افزود:کلیه نهادهای حمایتی و کمک رسان مهریز از منازل محرومین و افراد تحت پوشش شهرستان بازدید و در صورت نیاز به تجهیزات و امکانات اقدام لازم به عمل آورند.
مقام عالی دولت در شهرستان مهریز گفت: کلیه تورهای مسافرتی، کوه نوردی، گردشگری و ورزشی تا پایان این پدیده لغو می باشد.
رییس ستاد بحران شهرستان مهریز افزود: با کمک و همکاری رسانه های شهرستان اطلاع رسانی و هشدارهای هواشناسی به مردم مخابره شود.
دهقان بنادکی تصریح کرد: کلیه تفرجگاه های شهرستان مهریز در این ایام تعطیل و نصب هرگونه چادر، خیمه، موکب در رودخانه های فصلی این شهرستان ممنوع است.
و در پایان پس از ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته در این جریان، فرماندار مهریز افزود: از همین رو تمامی تلاش خود را به کار می گیریم تا علاوه بر آماده باش در برابر سیل احتمالی، به بهترین شکل ممکن از این رحمت الهی استفاده کنیم و هیچ قصوری از مدیران در خصوص خسارات سیل احتمالی پذیرفته نیست.