فعاليت 9 خانه ورزش در مناطق روستايي مهريز

فرماندار مهریز گفت: هم اکنون 9 خانه ورزش روستایی در مناطق روستايي فعال است که عمدتا برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان منطقه مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز مسابقات فوتسال جام رمضان با حضور فرماندار مهريز يكشنبه شب در سالن ورزشي خورميز سفلي مهريز افتتاح شد.

فرماندار مهريز در اين مراسم گفت: هم اکنون 9 خانه ورزش روستایی در اين مناطق فعال است که عمدتا برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان منطقه مورد استفاده قرار می گیرد.

رضا زارع زاده با بيان اينكه این خانه ها با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها در خدمت علاقه مندان قرار دارد افزود : در این خانه ها ورزش های مختلفی شامل تنیس روی میز، کشتی، فوتبال دستی، دارت و بازی های بومی و محلی همراه با برنامه های مختلف فرهنگی انجام می شود.
 

مسابقات فوتسال جام رمضان مهریز با حضور 16 تیم در 2 رده سنی نونهالان و بزرگسالان در سالن ورزشی خورمیز سفلی مهریز آغاز شد و تا پایان ماه ادامه دارد .

هم اکنون هزار و 400 ورزشکار در مهریز زیر پوشش بیمه وررشی هستند که از این تعداد حدود 700 نفر را بانوان تشکیل می دهد که در 22 هیات ورزشی فعالیت دارند.