فرماندار : مهمترین عامل کارایی مدیران ، اراده مصمم در پیگیری و نظارت بر اجرای طرح‌هاست.

ضا زارع زاده مهریزی در یازدهمین کارگروه توسعه مهریز گفت : مهمترین عامل کارایی و اثربخشی مدیران دستگاه‌های اجرایی، اراده مصمم در پیگیری و نظارت بر اجرای طرح‌هاست.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز ، رضا زارع زاده فرماندار مهریز در یازدهمین کارگروه توسعه شهرستان  گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف هستند نسبت به اجرای مصوباتی که در کارگروه توسعه به تصویب می‌رسد مجدانه اهتمام داشته باشند.

زارع زاده مهریزی افزود: مهمترین عامل کارایی و اثربخشی مدیران دستگاه‌های اجرایی، اراده مصمم در پیگیری و نظارت بر اجرای طرح‌هاست.

 مقام عالی دولت در مهریز بیان داشت: انتظار می‌رود مدیران در اسرع وقت  بر مبنای برنامه زمان‌بندی شده نسبت به اجرای مصوبات کارگروه مصمم و متعهد باشند.

همچنینمحمدرضا صباغیان بافقی افزود: پاسخگویی صادقانه مسئولان به مردم و حضور مرتب آنها در جامعه از اهداف نظام است و بخش قابل توجهی از مشکلات و مطالبات مردم در عرصه‌های مختلف با پیگیری مسئولان قابل رفع است و در این زمینه کارهای خوبی هم صورت گرفته است  که باید تداوم داشته باشد.

نماینده شهرستان های بافق ، مهریز، بهاباد ، خاتم و ابرکوه در مجلس خاطر نشان کرد: جلب اعتماد عمومی مردم و دمیدن روح امید در آنها از جمله وظیفه مهم مدیران است.

صباغیان با اشاره به اینکه دشمنان  به دنبال ناامید کردن مردم هستند بر بصیرت و هوشیاری در سایه وحدت در برابر  اهداف شوم آنها تاکید کرد.

در کارگروه مهریز بر پیگیری بودجه‌های ملی و استانی توسط مدیران اجرایی شهرستان از طریق اداره‌های کل استان یزد تاکید شد.