فرماندار مهریزدر نشست هم‌اندیشی انجمن مدیران صنایع و معادن شهرستان مهریز که با ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعي استاندار يزدبرگزار شد بیان داشت :توجه و اهمیت دادن به تشکل‌های مردم نهاد از مهمترین اولویت‌های کاری مجموعه مدیریت شهرستان مهریز است .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز"سید محمد رستگاری" فرماندار مهریز با اشاره به رشد نسبی شهرستان مهریز در زمینه صنعت و سرمایه گذاری در این بخش، گفت: انجمن مدیران صنایع و معادن شهرستان مهریز با حضور بزرگان صنعت و کارافرینان شهرستان تشکیل شده است و در راستای تعامل بین صنایع و دولتمردان و بررسی و ارائه راه حل جهت حل مشکل صنایع شهرستان فعالیت می‌کند.

وی افزود: توجه و اهمیت دادن به تشکل‌های مردم نهاد از مهمترین اولویت‌های کاری مجموعه مدیریت شهرستان مهریز است که با توجه به روند رو به رشد صنعتی شدن شهرستان نیاز به تشکیل یک انجمن مردم نهاد در بحث صنعت احساس می‌شد که این امر هم به همت و تلاش صنعتگران پیشکسوت شهرستان اجرایی شد.

سید محمدرستگاري خاطرنشان كرد: در همين راستا نيز هم‌اکنون جلسات مستمری با حضور مدیران صنایع برگزار و با تبادل نظری که بین صنعتگران شهرستان می‌شود، مشکلات جمع آوری و همراه با راه حل پیشنهادی به مدیریت شهرستان و مدیران مربوطه ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: حضور تشکل مردم نهاد انجمن مدیران صنایع و معادن شهرستان مهریز، یک بازوی قوی و مطمن برای مدیریت شهرستان جهت آشنایی با مشکلات صنایع مهریز و رفع و هموار کردن مسیر سرمایه گذاری در شهرستان است.