فرماندار مهریز: 47 شعبه اخذ رای در مهریز تعیین شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، فرماندار مهریز از تعیین 47 شعبه اخذ رای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مهریز خبر داد.
مهدی کیانی مقدم صبح امروز در جلسه تعیین شعب اخذ رای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که با حضور اعضای هیئت اجرایی و نظارت ستاد انتخابات مهریز تشکیل شد با اشاره به اهمیت و لزوم برنامه‌ریزی برای هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند اظهار داشت: هیئت‌های اجرایی و نظارت باید با همکاری و تعامل همدیگر در مسیر هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تلاش کنند.
کیانی مقدم با تاکید بر سلامت انتخابات به عنوان یک اصل مهم و محوری عنوان کرد: تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی بر اساس خواست و اراده ملت بزرگ ایران باید به عنوان یک امر مقدس، مورد نظر همه عوامل اجرایی و نظارت در انتخابات باشد.
وی افزود: انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی با توجه به تهدیدات دشمنان از حساسیت خاصی برخوردار است کما اینکه مردم آگاه و با بصیرت ایران اسلامی با حضور حداکثری در انتخابات بار دیگر مثل گذشته این تهدیدات را خنثی خواهند کرد.
فرماندار مهریز از همکاری 300 نفر از عوامل اجرایی و نظارتی و بازرسی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه همه اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات در سطح شهرستان طبق مقررات صورت گرفته است.
کیانی مقدم همچنین بر عدم دخالت جانبداری مدیران در موضوع انتخابات، استفاده از اموال دولتی برای کاندیداها، برگزاری همایش‌های مختلف برای مشارکت حداکثری مردم، دقت در به ‌کارگیری نیروهای اجرایی و نمایندگان فرماندار، تامین نیازها و امکانات انتخابات و توجه به وحدت و جلوگیری از التهاب و بحران تاکید کرد و آنها را از وظایف هیئت‌های اجرایی و نظارت ستاد انتخابات شهرستان مهریز برشمرد.
به گزارش فارس، در این جلسه پیرامون تعداد و محل استقرار شعب ثبت‌نام و اخذ رای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بحث و بررسی و تبادل نظر شد که در نتیجه 47 شعبه اخذ رای در شهرستان مهریز به تصویب رسید که این تعداد نسبت به سال گذشته یک شعبه افزایش داشته است.
از این تعداد 26 شعبه شهری است که از این تعداد 25 شعبه ثابت و یک شعبه سیار و در روستاها نیز چهار شعبه ثابت و 17 شعبه سیار هستند.