فرماندار مهریز ‌هفته دولت فرصتی است که بصورت جدی خدمات دولت به مردم ارائه شود

رضا زارع زاده در ستاد گرامیداشت هفته دولت گفت: هفته دولت فرصتی است که بصورت جدی خدمات دولت به مردم ارائه شود و تکریم ارباب رجوع را در الویت قرار دهید.

 

به گزارش دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان مهریز، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد گرامیداشت هفته دولت با حضور فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد،

رضا زارع زاده فرماندار مهریز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: هفته دولت فرصت مناسبی است تا خدمات دولت به نحو مطلوب تری در جامعه انجام شود، از این رو می طلبد ‌برنامه ریزی دقیقی جهت ‌هفته دولت داشته باشیم تا خروجی مناسبی حاصل شود.

مقام عالی دولت در شهرستان مهریز با اشاره به  بر لزوم اطلاع رسانی دقیق و شفاف  خدمات دولت، تصریح کرد: همه مسئولان در بخش‌های آموزشی، فرهنگی، ورزشی، خدماتی و غیره باید اقدامات دستگاه های خود را به اطلاع مردم برسانند و اگر ضرورت دارد، نشست خبری برگزار کنند و خدمات دولت را تشریح کنند.

وی گفت: هدف از تشکیل این جلسه را هماهنگی کلیه ادارات و دستگاه های شهرستان جهت برگزاری هرچه بهتر برنامه های ستاد هفته دولت در سال ۱۳۹۸ اعلام و اطلاع رسانی خدمات صورت گیرد.