سید محمد رستگاری  در جلسه کمیته نظارت و تنظیم بازار شهرستان مهریز با تاکید بر فعالیت و نظارت بازرسان بر واحد های صنفی در عرضه کالا و خدمات به مردم افزود: برنامه ریزی و هماهنگی های لازم در توزیع میوه شب عید و کالاهای اساسی مردم ضروری است.
وی ضمن تاکید بر اهمیت تنظیم بازار شب عید و تامین و توزیع به موقع کالاهای اساسی مردم از جمله میوه خواستار توجه جدی به این امور شد.
رستگاری خاطرنشان کرد: نظارت و بازرسی از امور مهم در طول سال و شب عید است که باید همواره مدنظر متولیان امر و بازرسان در شهر و مناطق روستایی مهریز قرار گیرد .
همچنین رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهریز در سخنانی بر آمادگی این اداره در اجرای طرح تشدید نظارت و پایش بازار در ایام پایانی سال با تعامل تمامی دستگاه های مرتبط و اتاق اصناف شهرستان تاکید کرد.
حبیب الله خلفایی گفت: بر شهروندان مهریزی است در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را از طریق سامانه تلفنی 124 به صورت شبانه روزی به این اداره اعلام نمایند.
وی همچنین گفت: همکاری مردم با این اداره و بازرسان در کاهش برخی نارسایی ها در عرضه مایحتاج روزهای پایانی سال و سب عید خیلی موثر است .