فرماندار مهریز گفت: کار آفرینی و ایجاد اشتغال در مناطق روستایی باید خیلی جدی گرفته شود که تحقق آن ثمرات زیادی را به همراه دارد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز  سید محمد رستگاری روز چهارشنبه در جمع دهیاران و اعضای شوراهای روستاهای بخش مرکزی مهریز گفت: ایجاد اشتغال و کار آفرینی در روستاها برای جوانان یک ضرورت مهم است .
وی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید در این خصوص با همکاری بخش خصوصی و خیرین و با پیگیری دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی در روستاهای مهریز طی سال های اخیر کارهای خوبی را انجام داده است .
فرماندار مهریز گفت در مناطق روستایی بخش مرکزی مهریز ظرفیت های خوبی در این ارتباط وجود دارد که باید با برنامه ریزی و چدیت بیشتر نسبت به ایجاد اشتغال و کار آفرینی اقدام کرد .
بالاترین مقام سیاسی شهرستان بیان داشت: با اشتغال و کار آفرینی است که جلو مهاجرت ها به مناطق شهری و حاشیه آنها گرفته می شود و همچنین موجب رونق اقتصادی و کارهای شایسته در روستاها می شود .
فرماندار مهریز گفت: دولت از هر طرح و برنامه ای که منجر به اشتغال و کار آفرینی مناسب در روستاها شود حمایت و همراهی می کند و باید امسال با همدلی و همزبانی شاهد این امر باشیم .
سید محمدرستگاری از فعالیت های انجام گرفته در این رابطه در روستاهای بخش مرکزی مهریز تشکر کرد و برای تداوم کارها آرزوی موفقیت بیشتر کرد .
در بخش مرکزی مهریز پنج دهستان و افزون بر 150 آبادی و همچنین 43 روستای دارای دهیاری است .
در روستاهای بخش مرکزی مهریز حدود 17 هزار نفر سکونت دارند .