فرماندار مهریز: پرستاری بالی است برای پرواز تا خدا

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، مهدی کیانی مقدم در پیامی به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار، پرستاری را بالی برای پرواز تا خدا دانست .

متن کامل پیام بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت امام خميني (قدس سره الشريف) : «اين شغل پرستاري، از شغل‌هاي بسيار شريفي است كه اگرچنانچه انسان با وظايف انساني و شرعي خودش عمل بكند، اين يك عبادتي است كه در ترازعبادت‌هاي درجه اول است»
روز میلاد بانوی بزرگ اسلام، پرستار تمام نیکی ها، پرستار تن رنجور ولایت، پرستار ارزش های مقدس عاشورا، زینب کبری(س) بر همه پرستاران و پیروانش مبارک باد.
پرستاری شغلی الهی است.  اگر دل پرستار لبریز از نور ایمان و معنویت باشد، اگر دستانش تنها به عشق خدا به کار آید، اگر گام هایش خالص و بی شائبه به امید نزدیک شدن به سوی او باشد و اگر تنها به خدا بیندیشد و رضایت او، پرستاری بالی است برای پرواز تا خدا.
پرستاري در فرهنگ ايران و اسلام جايگاه بسيار رفيعي دارد و به همين جهت در عرصه درمان نيز يکي از حلقه هاي موثر زنجيزه سلامت در جامعه مي باشد،در واقع نقش آن انکار ناپذير است؛
امروزه نیز پرستاران ما در ایران اسلامی، همپای سایر همکاران خود در دنیا تلاش میکنند، تا مردم عزیز  از امنیت سلامت به عنوان مهمترین مولفه توسعه امنیت انسانی،پیش از پیش برخوردار باشند.
 
پرستاران ای سپيد دلان سپيد پوش، به شغلتان افتخار کنید و دل به اجابت او بسپارید که او نیکوکاران را سخت دوست می دارد و هیچ چیز و هیچ گرامیداشتی چون اجر و ثواب کار شما در راه رضای خدا برای شما نمی ماند.

مهدی کیانی مقدم ، فرماندار مهریز