فرماندار مهریز: مقدمات برگزاری انتخاباتی کم‌نظیر در مهریز فراهم است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، مهدی کیانی مقدم در کارگاه آموزشی، توجیهی اعضا و نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مقدمات برگزاری انتخاباتی کم‌نظیر با حضور آگاهانه و مشارکت حداکثری مردم شهر دارالولایه مهریز فراهم شده است.
وی اظهار امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی و تعاملاتی که از قبل بین هیئت نظارت و هیئت اجرایی شهرستان صورت پذیرفته، با حفظ امانتداری و حضور همه‌جانبه مردم و مسئولان شهرستان، شاهد انتخاباتی سالم و باشکوه‌تر در این شهرستان باشیم.
وی از برگزاری موفقیت‌آمیز مانور تخصصی کاربران رایانه 47 شعبه اخذ رای خبر داد و گفت: 47 کاربر رایانه با فراگرفتن آموزش‌های تخصصی لازم، مانور موفقیت‌آمیزی را در مرکز حوزه انتخابیه مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد با تجهیزات لازم بدون هیچ‌گونه عیب و نقصی برگزار کردند.
فرماندار مهریز با تاکید بر حضور آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات حساس نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سیاست وزارت کشور در برگزاری انتخابات «مشارکت حداکثری، قانون‌مداری، عدالت‌محوری و رعایت امانتداری» است و وظایف ما به عنوان مرکز حوزه انتخابیه بسیار سنگین است و برگزاری انتخابات با رعایت اصول قانونی است و در این میان عدم جانبداری و طرفداری از فرد یا گروه خاص دارای اهمیت ویژه‌ای است.
کیانی مقدم با تاکید بر بهره بردن از رهنمودهای مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: با وجود تلاش دشمنان به طور قطع حضور ملت فهیم و بصیر ایران در تمام صحنه‌ها به ویژه صحنه حساس انتخابات با توجه به برگزاری نخستین انتخابات بعد از فتنه 88 همانند گذشته پر شور و دشمن‌شکن خواهد بود و با مشارکت آگاهانه و حداکثری خواب دشمن را به کابوس تبدیل خواهند کرد.
در این نشست اعضا آموزش‌های لازم در زمینه هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن انتخابات را فرا گرفتند.