فرماندار مهریز : مدیران صادقانه مردم را در جریان خدمات دولت قرار دهند

فرماندار مهریز گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی به صورت مستمر به خصوص در هفته دولت ( ۲ الی ۸ شهریور ) مردم را صادقانه و بدون افراط و تفریط در جریان مسائل و خدمات دولت و نظام اسلامی قرار دهند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز ، رضا زارع‌زاده مهریزی در شورای اداری شهرستان که به مناسبت هفته دولت  در محل دهیاری روستای منشاد ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی  افزود: پاسخگویی شفاف و دقیق به مردم و ارائه گزارش بدون بزرگ‌نمایی و بر اساس واقعیات باید مدنظر مدیران قرار گیرد.

فرماندار مهریز ادامه داد: مردم به رغم تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی همراه با  نظام و انقلاب اسلامی هستند و همواره وضعیت جامعه را به درستی می‌شناسند و به کشور خدمت می‌کنند.

مقام عالی دولت در شهرستان مهریز  اظهار داشت: دمیدان روح امید و نشاط به مردم با حضور در جامعه و جلب همکاری همگان جزو برنامه‌های محوری دولت است.

زارع زاده مهریزی تصریح کرد: به رغم توطئه‌هایی که علیه نظام می‌شود مردم در ۴۰ سال گذشته در کنار انقلاب بوده‌اند و با مدیران در تحقق اهداف نظام همکاری بسیار خوبی داشته اند.

وی بیان داشت: باید با مردم صمیمی و با سعه‌صدر برخورد کرد و قدر آنها که همواره پشتیبان نظام اسلامی هستند به نحوی مناسب دانست.

در این جلسه بر ارائه گزارش درست به مردم در هفته دولت توسط مسئولان شهرستان مهریز تاکید شد.