به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز:"سید محمد رستگاری" فرماندار مهریز در جلسه شورای اداری مهریز با حضور مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد افزود: دولت تدبیر و امید منتخب مردم است و دارای طرح ها و برنامه های مختلفی است .

وی اضافه کرد: مدیران اجرایی موظف هستند به عنوان کارگزاران نظام و انقلاب اسلامی برای تحقق اوامر مقام معظم رهبری و طرح ها و برنامه های دولت تدبیر و امید بیش از گذشته بکوشند .

فرماندار مهریز اظهار داشت: مدیران در سال دولت و همدلی و هم زبانی باید با جدیت و با همکاری خوب مردم برای اجرایی شدن سیاست های دولت که ابلاغ می شود فعالیت کنند .

سید محمدرستگاری گفت: مقام معظم رهبری به تازگی بار دیگر در خصوص دولت و تیم مذاکره کننده در موضوع هسته ای بیانات ارزشمندی داشتند که مسوولان اجرایی باید برای تحقق آنها بکوشند .

فرماندار مهریز یادآور شد: حجت در مسائل مختلف طبق منویات مقام معظم رهبری تعیین شده لذا باید بدون افراط و تفریط و بر اساس مصالح نظام و انقلاب و طبق توصیه های مقام معظم رهبری و طرح های دولت اقدام کرد .

  بالاترین مقام سیاسی شهرستان کفت:باید عملکرد نظام و دولت بنحو شایسته از طریق روابط عمومی ها و همچنین خبرنگاران به اطلاع آحاد مردم رسانده شود که بیان این خدمات و دستاوردهای مهم و گسترده موجب جلب اعتماد مردم و دلگرمی آنها می شود.

وی در ادامه به مشکل کم آبی مهریز در طول سال و بخصوص فصل تابستان اشاره و از مردم خواست تا برای عبور از بحران موجود نسبت به صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع موجود اقدام کنند .

فرماندار مهریز یکی از برنامه های مهم دولت و نظام را ایجاد اشتغال و تولید در این شهرستان بخاطر شرایط مناسب جغرافیایی و وجود زیر ساخت ها ذکر کرد و از مدیران خواست تا همکاری مناسب با سرمایه گذاران و صاحبان صنایع را داشته باشند .

سید محمدرستگاری از وظایف مهم مدیران اجرایی را بررسی مسائل و مشکلات مردم و ارباب روجوع و رسیدگی صمیمانه و جدی مطالبات قانونی آنها عنوان کرد .

وی گفت: حضور مدیران در نسبت های دینی و ملی و همچنین توجه به دستورالعمل ها و بخشنامه ها و جدیت در اجرای آنها و همچنین تلاش برای ارتباط با مدیران مافوق و جذب اعتبارات باید جدی گرفته شود .

فرماندار مهریز در ادامه به اهمیت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در پایان امسال اشاره و از مدیران خواست تا طبق مقررات از ورود جانبدارانه به نفع یا ضرر کاندیداهای احتمالی خودداری کنند .

سید محمد رستگاری  افزود: باید مدیران با همدلی و طبق مقررات برای جلب مشارکت پرشور آحاد مردم را با عملکرد درست خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری فراهم کنند .

وی اظهار داشت: ما باید همانند گذشته در عرصه انتخابات طبق مقررات تعیین شده عمل کنیم و امانت دار رای و نظر مردم خوب و ولایتمداری باشیم که قطعا یک وظیفه بزرگ محسوب می شود .

در جلسه شورای اداری مهریز با لوح سپاس از مدیران فعال و کمیته ستاد خدمات سفر این شهرستان تجلیل بعمل آمد .

همچنین از مسوول هیات باستانی و پهلوانی مهریز که طی یکسال اخیر ضمن پیگیری ساخت چند زورخانه در این شهرستان مقام برتر استان یرد را کسب کرده است قدردانی بعمل آمد .

در شورای اداری مهریز مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در سخنانی به طرح صیانت شهروندی و لزوم اجرای آن در شهرستان ها به ایراد سخن پرداخت