فرماندار مهریز: سوء مدیریت‌ها نباید به سکوی دستیابی دشمنان به اهدافشان باشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، مهدی کیانی‌مقدم فرماندار مهریز در جلسه ستاد اجرایی انتخابات شهرستان مهریز که به منظور تعیین اعضای هیئت اجرایی انتخابات مرکز حوزه انتخابیه مهریز برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات نماد مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و در طول 32 سال گذشته همواره به عنوان عاملی برای نمایش اقتدار نظام اسلامی به حساب آمده است.
وی افزود: به طور قطع دشمنان ما برای رسیدن به اهداف شوم خود برنامه‌ریزی خاصی برای ضربه زدن به نظام، از این مسیر در سر می‌پرورانند.
کیانی‌مقدم ادامه داد: با توجه به شرایط خاص منطقه و حساسیت‌های ویژه‌ای که این انتخابات داراست، لزوم پیشگیری از هرگونه سوءاستفاده معاندان ضرورتی اساسی دارد.
فرماندار مهریز خاطرنشان کرد: هرچند آمادگی کشور به لحاظ امنیتی و حفاظتی اکنون بسیار مطلوب است که نشان از توان بسیار بالای کشور برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن دارد، اما ما به عنوان مجری انتخابات در کانون توجه دشمن قرار داریم و هدف اصلی برنامه‌های دشمن هستیم.
وی ادامه داد: بنابراین هوشیاری و دقت عمل ما باید بیشتر از سایر حوزه‌ها باشد و هیچ اقدامی حتی به صورت ناخواسته و غیرارادی صورت نپذیرد که بهانه‌ای برای رسیدن دشمن به اهدافش باشد.
کیانی‌مقدم افزود: بعضاً سوء مدیریت در اجرای انتخابات به عنوان نقطه ضعفی برای رسیدن دشمن به اهدافش مورد استفاده قرار می‌گیرد.
این مسئول خاطرنشان کرد: بی‌احتیاطی در برخی اقدامات آثار و تبعات خاص خود را به همراه دارد که جمع کردن عواقب آن، کار بسیار سختی است.
فرماندار مهریز تصریح کرد: سیاست وزارت کشور در برگزاری انتخابات مشارکت حداکثری، قانون‌مداری، عدالت‌محوری و رعایت امانتداری است و بار وظایف ما به عنوان مرکز حوزه انتخابیه بسیار سنگین است و برگزاری انتخابات با رعایت اصول قانونی است و در این میان عدم جانبداری و طرفداری از فرد یا گروه خاص دارای اهمیت ویژه‌ای است.
وی اضافه کرد: هر اقدامی که رنگ و بوی طرفداری و یا جانبداری از کاندیدایی باشد به هیچ عنوان پذیرفته نیست هرچند اصل مشارکت حداکثری دارای جایگاه خاص خود است، اما تلاش و زحمات ما نباید تحت‌الشعاع برخی از اقدامات نسنجیده قرار گیرد.
این جلسه که با حضور جمعی از معتمدان فرماندار برگزار شد، پس از رای‌گیری هشت نفر به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر نیز به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.