فرماندار مهریز گفت: روز جهانی قدس نماد عینی همدلی و وحدت بین امت اسلام و ملت قهرمان ایران است و باید خیلی باشکوه و پرصلابت برگزار شود .
سید محمد رستگاری روز شنبه در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی راهپمایی روز جهانی قدس در مهریز و بخش مرکزی این شهرستان افزود: روز قدس یادگار همیشه جاوید بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است .

وی اضافه کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس بخاطر تحولات جهان و بخصوص در امت اسلام و منطقه در رمضان امسال از نقش و اهمیت بالایی برخورد دار است و باید خیلی پرشور برگزار شود .

فرماندار مهریز اظهار کرد : از برنامه ها و توطئه های همیشگی رژیم صهیونیستی و حامیان آنها برای رسیدن به اهدافشان ایجاد اختلاف و دو دستگی بین امت اسلام بوده است .

این مسوول خاطرنشان کرد : از نمودهای بارز تحقق همین هدف شوم اسرائیل غاصب که در منطقه وجود دارد همین تشکیل و حمایت از گروهک تروریستی داعش و به جان مسلمانان انداختن آنها است .

فرماندار مهریز گفت: همه مسوولان و دستگاه های اجرایی باید بر حسب وظیفه ملی و دینی خود نسبت به ایجاد زمینه برای حضور مردم و باشکوه برگزار شدن راهپیمایی روز جهانی قدس اقدام کنند .

رستگاری ادامه داد : مردم قهرمان و فهیم ما قطعا به خوبی به نقش و وظایف خود در مقاطع مختلف تاریخی کشور بیش از همه آشنا تر هستند و مسوولان باید با همدلی و برنامه ریزی زمینه ساز مشارکت آنها در عرصه های مختلف را فراهم کنند .

وی تاکید کرد : مسوولان باید طبق دستورالعمل و ابلاغیه های ارسالی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با جدیت و هدف گذاری مناسب وظایف خود را در روز جهانی قدس و قبل از آن انجام دهند.

فرماندار مهریز ، از مسوولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواست تا طبق مقررات برای باشکوه برگزار شدن این راهپیمایی اقدام کنند و بدون مشکلی شاهد تحقق این امر مهم در مهریز باشیم .

در این جلسه مسوولان اجرایی عضو شورای هماهنگی به طرح نظرات خود در خصوص برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم روز جهانی قدس پرداختند .

راهپمایی روز جهانی قدس در شهرستان مهریز در روز جمعه ۱۹ تیرماه از ساعت ۱۱٫۳۰ دقیقه صبح بطرف مسجد جامع ولی عصر (عج) برگزار می شود .