فرماندار مهریزدر جلسه توجیهی و هماهنگی با حضور نمایندگان نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  مهریز افزود: همه مجریان ، کاندیداها و هواداران آنها باید به دقت نسبت به رعایت مقررات در انتخابات عمل کنند .

وی اضافه کرد: برگزاری انتخابات سالم و قانونمند موجب دلگرمی و اعتماد بیش از گذشته آحاد مردم به نظام و انقلاب اسلامی و زمینه ساز مشارکت فعال و گسترده آنها در هفتم اسفندماه است .
فرماندار مهریز گفت: تاکنون تمامی مراحل انتخابات در شهرستان مهریز طبق مقررات و با هماهنگی و همکاری بخش های مختلف اجرایی ، بازرسی ، نظارت و سایر عوامل صورت گرفته است .
سید محمدرستگاری افزود: رعایت کامل مقررات و تحقق دقیق روشمار انتخابات جزو برنامه های اصلی مجریان و عوامل برگزار کننده انتخابات در این شهرستان است .
فرماندار مهریزگفت: 28 کاندیدا در این حوزه انتخابیه گسترده برای ورود به مجلس دهم فعالیت می کنند و یک هزار و 300 نفر نیروی اجرایی ، بازرسی و نظارتی در قالب 53 شعبه اخذ رای حضور دارند .
همچنین دادستان عموم و انقلاب مهریز در این جلسه از کاندیدها و حامیان آنها خواست تا با دقت نسبت به رعایت مقررات در تمامی مراحل انتخابات اقدام کنند .

در پایان این جلسه نمایندگان کاندیداهای مجلس به طرح نظرات خود پرداختند .