فرماندار مهریز رسیدگی به خواسته های رانندگان را خواستار شد

فرماندار مهریز گفت: دولت به مسائل و مشکلات رانندگان به عنوان یک قشر زحمتکش و تاثیرگذار جامعه واقف است و خواسته های برحق و مسلم آنها را مرتب پیگیری می کند.

فرماندار مهریز گفت: دولت به مسائل و مشکلات رانندگان به عنوان یک قشر زحمتکش و تاثیرگذار جامعه واقف است و خواسته های برحق و مسلم آنها را مرتب پیگیری می کند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز:سیدمحمد رستگاری  در جمع تعدادی از رانندگان افزود: هدف دولت با همراهی انجمن صنفی این قشر، رسیدگی به مطالبات و حل نیازها با بهره گیری از تمام ظرفیت هاست. 

وی ادامه داد: رانندگان قشری سخت کوش، انقلابی و همیشه در خدمت کشور و نظام هستند و دولت با تلاش مضاعف به دنبال پیگیری مطالبات و حل مسائل آنهاست و در این خصوص مشکلی نیست. 
همچنین فرمانده منطقه انتظامی مهریز گفت: توجه به نیازهای منطقی رانندگان و رسیدگی به مسائل جزو برنامه های مهمی است که مسئولان در منطقه پیگیری می کنند. 
سرهنگ علیرضا خدایی افزود: نیروی انتظامی در خدمت مردم و رانندگان شریف است و برای رسیدگی به نیازها و درخواست های منطقی وظایف خود را انجام می دهد. 
در ادامه رئیس انجمن صنفی رانندگان مهریز گفت: این شهرستان یکهزار و 500 ماشین سنگین و نیمه سنگین با 2 هزار راننده پایه یک دارد. 
به گفته محمد علی زارع، رانندگان در تمام عرصه‌ ها در کنار دولت و مسئولان در خدمت کشور و نظام هستند و مسائل منطقی خود را در چارچوب مقررات پیگیری می کنند. 
وی ادامه داد: نقش‌ آفرینی رانندگان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در بخش های اقتصادی و خدمت‌ رسانیبه مردم بر هیچ فردی پوشیده نیست. 
به گفته وی، رانندگان وظیفه خود را در قبال نظام، رهبری معظم و مردم بر حسب نیاز در هر زمان و موقعیتی بدون چشم داشت انجام می‌ دهند. 
همچنین در پایان این جلسه با اهدا گل از رانندگان تجلیل شد.