فرماندار مهریزگفت: دولت با جدیت از مشارکت خیرین در انجام برنامه های علمی و فرهنگی در این شهرستان حمایت می کند .

سید محمد رستگاری روز دوشنبه در مراسم تجلیل از دانش آموزان نخبه مسابقات علمی مهریز که در کانون فرهنگی تربیتی شهید کشاورزی این شهرستان برگزار شد افزود: همراهی خیرین با دولت در انجام طرح ها خیلی موثر است.

وی اضافه کرد: دولت در حد توان خود با قدرت برای تحقق اهداف نظام در بخش های مختلف سرمایه گذاری های لازم را انجام می دهد و قطعا حضور خیرین دلسوز موجب ارتقای فعالیت ها و برنامه ها می شود .

فرماندار مهریز ادامه داد: برگزاری آیین تجلیل از دانش آموزان نخبه و برتر این شهرستان با همراهی و کمک های مادی و معنوی دو خیر علمی مهریز یک حرکت شایسته و الگویی برای دیگران است.

رستگاری اظهار داشت: دانش آموزان مهریز خوشبختانه با همت فرهنگیان و آموزش و پرورش در تمامی رشته ها در سطح استان و کشور دارای درخشش هستند و باید این روند ادامه یابد .

وی گفت: تجلیل از نخبگان علمی اعم از دانش آموزان و دانشجویان مهریزی در رشته های مختلف و مباحث آموزشی کاری قابل تقدیر و برای تداوم این کار به حمایت خیرین و نخبگان منطقه نیاز است .

در پایان این مراسم که جمعی از فرهنگیان و خانواده ها حضور داشتند با لوح و تندیس از دانش آموزان نخبه علمی مهریز تقدیر بعمل آمد .