به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علي (ع) جشن بهار مهرباني با حضور فرماندار ، مديران اجرايي ، فرهنگيان و دانش آموزان در سالن سبز شهرستان مهريز برگزار شد .
در اين مراسم فرماندار و رئيس شوراي آموزش و پرورش شهرستان مهريز در سخناني با تبريك ميلاد حضرت علي (ع) از برگزاري جشن براي تجليل از دانش آموزان يتيم قدرداني كرد .
سيد محمد رستگاري افزود: هم اكنون در شهرستان مهريز هشت هزار دانش آموز در 100 مدرسه تحصيل مي كنند كه از اين تعداد 282 از آنها دانش آموزان يتيم هستند .
فرماندار شهرستان مهريز برگزاري اينگونه جشن هاي مذهبي و فرهنگي را كاري بسيار مهم ، ضروري و ارزشمند ذر كرد كه بايد همواره در طول سال و با همكاري خيرين انجام گيرد .
رستگاري توجه به دانش آموزان مستعد فرهنگي و همچنين ايتام را مورد تاكيد قرار داد كه يك ضرورت است و بايد زمينه ارتقاي علمي و پرورشي آنها مورد عنايت خاص قرار گيرد .
فرماندار مهريز اظهار داشت: خوشبختانه به بركت نظام مقدس جمهوري اسلامي كارهاي خوبي در عرصه هاي علمي و پرورشي انجام شده و با قوت نيز تداوم خواهد يافت .
رستگاري به لزوم برنامه ريزي براي ارتقاي علمي و پرورشي و اخلاقي دانش آموزان بي بضاعت و يتيم در مدارس شهرستان مهريز با همكاري خيرين تاكيد نمود .
در اين جشن چند برنامه فرهنگي و هنري متنوع براي دانش آموزان اجرا شد و همچنين مدير آموزش و پرورش مهريز از همكاري بخش هاي مختلف و خيرين در انجام اين جشن ها قدرداني كرد .