حضور پرشور مردم در راهپیمایی قدس تبلور وحدت علیه اسرائیل غاصب است
فرماندار مهریز گفت: حضور گسترده اقشار مختلف مردم ولایتمدار در راهپیمایی روز جهانی قدس تبلور وحدت علیه اسرائیل غاصب و حمایت از انتفاضه قهرمان است .
سید محمد رستگاری روز چهارشنبه در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری روز جهانی قدس در مهریز افزود: این مناسبت از مهمترین روزهای تاریخی و سرنوشت ساز برای امت اسلام و ملت فهیم ایران است و باید خیلی گسترده و پرشور برگزار شود .
وی ادامه داد: در این روز باید تمامی آحاد ومردم خدا باور و انقلابی همگان با خیل خروشان امت اسلام در صفی واحد در صف تظاهرات روز قدس آماده شوند و خشم و انزجار شدید خود را از غاصبان صهیونیستی به دنیا اعلام کنند .
فرماندار مهریز خاطر نشان کرد: حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس مشت محکمی بر دهان دشمنان امت اسلام و اعلام حمایت از مردم ستمدیده فسلطین و انزجار از دشمنان قسم خورده اسلام و بخصوص قدس شریف است .
رستگاری گفت: مردم ولایتمدار و آگاه شهرستان مهریز همواره در برنامه های مختلف مذهبی و ملی حضوری گسترده داشته اند و قطعا امسال خیلی پرصلابت تر از سنوات گذشته در راهپیمایی عظم روز جهانی قدس مشارکت خواهند داشت .
وی گفت: روز جهانی قدس یک یادگار ارزشمند و همیشگی از بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است و باید همواره در فکر وذهن امت اسلام و ملت شجاع ایران زنده نگه داشته شود که یک وظیفه مهم محسوب می شود .
در این جلسه رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از محلات مختلف مهریز بطرف میعادگاه مراسم مسجد مسجد جامع عصر (عج) برگزار می شود .
حجت الاسلام حمید عسکری اظهار داشت: حضور گسترده اقشار مختلف مردم ولایتمدار در این راهپیمایی نشان دهنده بیداری ، همدلی و بصیرت مردم قهرمان در تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است .
در این جلسه همچنین تعدادی از مسئولان دستگاه های اجرایی گزارشی در خصوص برنامه های این روز و لزوم همکاری جدی همگان تاکید کردند .