فرماندار مهریز: تمهیدات لازم برای سرشماری بیش از 14 هزار خانوار مهریزی صورت گرفته است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، مهدی کیانی مقدم در جلسه ستاد اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن مهریز که با حضور جمعی از مسئولان و تمام متقاضیان همکاری در این سرشماری برگزار شد، اظهار داشت: از دوم آبان‌ماه به صورت سراسری سرشماری عمومی نفوس و مسکن بیش از 14 هزار خانوار شهری و روستایی در مهریز آغاز خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: همه تمهیدات و مقدمات صورت گرفته تا این سرشماری به نحو احسن و شایسته انجام شود.
کیانی مقدم عنوان کرد: تاکنون بیش از 100 نفر برای همکاری در سرشماری مهریز ثبت‌نام کرده‌اند که کار آموزش آنها از امروز آغاز می‌شود.
فرماندار مهریز یادآور شد: کار آموزش آمارگیران مهریز به مدت 12 روز به طول خواهد انجامید و همه نکاتی که در این سرشماری باید مورد توجه آمارگیران قرار گیرد، به آنها آموزش داده خواهد شد.
وی افزود: در مهریز در مجموع 75 نفر برای همکاری در سرشماری مورد نیاز است که از بین ثبت‌نام شدگان بر اساس نتایجی که بر اساس آزمون به دست خواهد آمد، انتخاب خواهند شد.
کیانی مقدم اظهار امیدواری کرد: در مدت 20 روزی که سرشماری انجام خواهد شد، تمام ضوابط و مقرراتی که برای این منظور پیش‌بینی شده به دقت رعایت شود و شاهد به دست آمدن نتایج خوبی برای تصمیم گیری‌های کلان جامعه باشیم.
وی با اشاره به فرمان ریاست جمهوری مبنی بر اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن بیان کرد: لازمه برنامه‌ریزی جامع و تصمیم‌سازی مؤثر و کارآمد، داشتن اطلاعات و آمار صحیح و دقیق است و تحقق اهداف چشم‌انداز 20 ساله کشور و پیشرفت و تعالی جامعه در گرو همکاری مردم و دقت عمل مسئولان دولتی در تهیه این اطلاعات و آمار است.