فرماندار مهریز : تضمین آینده نظام جمهوری اسلامی، تربیت نیروهای انسانی کارآمد و متعهد است

رضا زارع زاده در این مراسم کلنگ زنی مدرسه ۱۲ کلاسه گفت تضمین آینده نظام جمهوری اسلامی، تربیت نیروهای انسانی کارآمد و متعهد است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز کلنگ زنی احداث مدرسه 12 کلاسه با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان در مهریز  به زمین زده شد.
فرماندار مهریز نیز در این مراسم بابیان اینکه تضمین آینده نظام جمهوری اسلامی، تربیت نیروهای انسانی کارآمد و متعهد است خاطرنشان کرد: کیفیت فضای آموزشی قطعاً در رسیدن به این آرمان‌ها تاثیرگزار خواهد بود و موجب می‌شود کادر آموزشی مدارس نیز با طیب خاطر، خدمتگزار مردم و پشتوانه این نظام باشند.
رضا زارع زاده مهریزی افزود: تربیت و تعلیم نیروی انسانی در گرو همکاری بخش های مختلف جامعه تحقق می یابد، باید همه آموزش و پرورش را در اجرای اهداف انقلاب اسلامی کمک کنند.
همچنین محمدرضا صباغیان  در این مراسم اظهار داشت: همگرایی و وحدت مسئولین به ویژه در کارهای عمرانی موجب می شود نتیجه مطلوب به دست آید.
نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی  با تأکید بر مسئولیت سنگین معلمان در قبال فرزندان مردم گفت : اگر معلمان در کنار آموزش و تربیت نسل آینده، تزکیه نفس را سرلوحه کار خود قرار می‌دادند و آن را به‌عنوان یک تجربه به دانش آموزان انتقال می‌دادند بسیاری از مشکلاتی که جامعه و جوانان ما به آن دچار هستند برطرف می‌شد.
 رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان مهریز گفت این مدرسه 12 کلاسه از محل اعتبارات ملی طرح تخریب و بازسازی، در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال احداث خواهد شد.
سید علی کارآموز خاطر نشان کرد: 10 هزار دانش‌آموز در ۱۰۰ مدرسه شهری و روستایی شهرستان مهریز مشغول به تحصیل هستند.