فرماندار شهرستان مهریز گفت : مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان مهریز که از مطالبات اصلی زنان این شهرستان بوده است هم زمان با هفته گرامیداشت مقام زن  افتتاح می شود و رفع موانع و چالش های موجود در حوزه بانوان در دستور کار فرمانداری و مشاور فرماندار در اموربانوان قرار دارد.

فرماندار شهرستان مهریز گفت : مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان مهریز که از مطالبات اصلی زنان این شهرستان بوده است هم زمان با هفته گرامیداشت مقام زن امروز افتتاح می شود و رفع موانع و چالش های موجود در حوزه بانوان در دستور کار فرمانداری و مشاور فرماندار در اموربانوان قرار دارد.

سید محمد رستگاری روز چهارشنبه در همایش تجلیل از بانوان فعال و برگزیده دستگاه های اجرایی این شهرستان اظهار داشت : زنان و دختران شهرستان مهریز از پرتلاش ترین، متعهدترین و دلسوزترین بانوان استان یزد هستند و در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی شاهد موفقیت های بسیار خوب زنان مهریزی بوده و هستیم.

وی ادامه داد : بدون شک زندگی حضرت فاطمه (س) و مادران و همسران شهدا، جانبازان و آزادگان می تواند برای همه ما یک الگوی کامل باشد و باید ازخودگذشتگی، صبر و استقامت، فداکاری، محبت و مهربانی را از این زنان بیاموزیم.
در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر توسط مدیرکل دفتر اموربانوان و خانواده استانداری یزد و فرماندار شهرستان مهریز از زنان برگزیده شاغل در دستگاههای اجرایی شهرستان مهریز تجلیل شد.

در سفر مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد به شهرستان مهریز مجموعه فرهنگی  ورزشی بانوان مهریز توسط خانم فخر السادات خامسی هامانه و رستگاری فرماندار مهریز افتتاح گردید.

همچنین مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد به همراه خانم عابدینی رئیس اداره طرح و برنامه و امور استانها و توانمندسازی سازمانهای مردم نهاد وزارت کشور و فرماندار شهرستان مهریز از آسایشگاه خیریه سالمندان نشاط مهریز بازدید نمود و از نزدیک با این سالمندان دیدار و گفتگو کرد.