در سالروز میلاد خجسته حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز ، فرماندار مهریز در جریان بازدید از جانبازان قطع عضو شهرستان مهریز گفت: فرصت ارزشمند دیدار با جانبازان و خانواده شهدای گرانقدر یک موهبت الهی است و باید ضمن قدردانی با همه توان در خدمت رسانی به آنها تلاش کنیم.

سید محمد رستگاری که به مناسبت روز جانباز همراه  با جمعی از مسئولان شهرستان مهریز با حضور در منزل سه تن از جانباز گرانقدر شهرستان مهریز از آنها و خانواده هایشان بازدید می کرد با تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز گفت: شهدا و ایثارگران به عنوان با ارزش‌ترین میراث معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قابل تقدیر و ستایش است.

رماندار شهرستان مهریز با تاکید بر ضرورت تلاش جدی دستگاه‌ها ی اجرایی به خدمات رسانی و همچنین تکریم جامعه ایثارگری مهریز ، صبر و بردباری خانواده معظم جانبازان و شهدای شهرستان را ستودنی عنوان و اضافه کرد: همه ما در قبال این بزرگواران مسئول  بوده و باید با تمام توان در جهت خدمتگزاری به این قشر شریف تلاش کنیم.

قابل ذکر است مسئولان شهرستان با جانباز سرافراز جلال خواجه دارای ۷۰ درصد جانبازی , همچنین جانباز گرانقدر محسن جمشیدی دارای ۴۵ درصد جانبازی و جانباز ۵۰ درصد شهرستان محمد حسین ابویی دیدار و با اهدا لوح تقدیر از طرف امام جمعه شهرستان ، فرماندار و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از آنها تقدیر نمودند .