سید محمد رستگاری فرماندار مهريز در جمع دانش آموزان هنرمند و تعدادی از فرهنگیان شرکت کننده در جشنواره خلاقیت و مهریز شناسی در دبستان دخترانه کریم اهلبیت (س) این شهرستان گفت:برگزاری انتخاباتی سالم ، قانونمند و پرشور ، اقتدار و عزت ملت قهرمان ایران را در منظر جهانیان نشان می دهد.
فرماندار مهريز همچنين افزود: مسئولان اجرایی باید با اجرای دقیق قانون در انتخابات زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنند.
وی ادامه داد: مردم قهرمان ایران اسلامی با حضور گسترده در پای صندوق های اخذ رای بار دیگر درایت و شجاعت خود را در عمل نشان می دهند و موجب عزت و افتخار برای میهن اسلامی در عالم می شوند.
فرماندار مهریز اظهار داشت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونمند بر اساس روز شمار تعریف شده در مهریز انجام گرفته و هیچ مشکلی برای برگزاری آن در 29 اردیبهشت ماه وجود ندارد.
رستگاری گفت: جلسات هیات های اجرایی و نظارت بر اساس مقررات با نظم و ترتیب برگزار شده و همه چیز آماده برگزاری انتخابات بزرگ و غرور آفرین است که قطعا شاهد مشارکت حماسی مردم خواهیم بود.
وی افزود: فرهنگیان و دانش آموزان همراه با سایر اقشار مردم مومن نقش مهمی در انتخابات دارند و امیدواریم با حضور گسترده آنها توطئه های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی همانند گذشته نقش بر آب شود.