فرماندار مهریز : با نانوايي هاي متخلف طبق قانون برخورد مي شود

فرماندار مهریزگفت: در راستاي ارتقاي سطح كيفيت نان و ايجاد و تقويت زمينه رضايتمندي شهروندان؛ با نانوايي هاي متخلف در اين شهرستان طبق قانون بشدت برخورد مي شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز ، رضا زارع زاده فرماندار شهرستان در حاشیه بازدید از نانوایی های مهریز با تاكيد جدي بر لزوم تشديد نظارت بازرسان تعزيرات آرد و نان از نانوايي هاي شهرستان اظهار كرد: بازرسان بايد با تشديد دامنه نظارت و بازرسي ها و احساس مسئوليت مضاعف تلاش كنند؛ نان مصرفي مردم با كيفيت مطلوب تهيه و به دست مصرف كننده برسد. 

زارع زاده مهریزی با بيان اينكه نان؛ قوت غالب مردم است؛ بر نظارت مستمر و مداوم بازرسان تعزيرات آرد و نان از نانوايي ها تاكيد و خطاب به واحدهاي نانوايي ها؛ معيار رتبه بندي نانوايي ها را گزارش و بررسي هاي بازرسان تعزيرات آرد و نان شهرستان مهریز برشمرد. 

فرماندار مهریز با تاكيد بر عرضه نان با كيفيت به مردم؛ عرضه نان فاقد كيفيت لازم و مطلوب به مصرف كنندگان را قابل قبول ندانست و خاطر نشان كرد: متصديان نانوايي ها بايد در قبال عرضه نان مصرفي به مردم و مسوولان پاسخگو باشند. 

وی با بیان اینکه طی دو روز گذشته از  30 نانوایی بازدید شده گفت  در راستاي ارتقاي سطح كيفيت نان و ايجاد و تقويت زمينه رضايتمندي شهروندان؛ با نانوايي هاي متخلف در اين شهرستان طبق قانون بشدت برخورد مي شود.