فرماندار مهریز با اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای این شهرستان دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، مهدی کیانی مقدم فرماندار مهریز در این دیدار ضمن تبریک روز ملی شوراها، تلاش و کوششی جهادگونه را در سالی که به نام جهاد اقتصادی نام گذاری شده از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در راستای خدمت رسانی به مردم خواستار شد.
وی افزود: مشاركت مردم در صحنه‌های مختلف و ارائه خدمات به آنها در تمام بخش‌ها، اصل آرامش و امنیت را در جامعه حفظ و تقویت می‌كند.
کیانی مقدم اضافه كرد: روز شوراها، روز تجلی اراده مردم در نظام اسلامی است و در انتخابات شوراها دمكراسی، مردم‌سالاری دینی و مشاركت‌های مردمی تجلی پیدا می‌كند كه این نشان از اهمیت دادن نظام به شوراها و دخالت مردم در سرنوشت خود است.
وی تصریح کرد: ساز و كار تحقق جهاد اقتصادی در جامعه اجرای عدالت اجتماعی است و هدف رهبر معظم انقلاب از نامگذاری سال جدید این بوده كه مسئولان از ابزار و ساز و كار حضور مردم برای تحقق اهداف مورد نظر استفاده كنند.
فرماندار مهریز اظهار داشت : اجرای هدفمند كردن یارانه‌ها در چارچوب اصل عدالت اجتماعی انجام گرفت تا به وسیله آن خدمات بیشتری انجام شده و اشتغالزایی و زیرساخت‌های بخش اقتصادی و صنعتی تقویت شود.
در پایان نیز اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای مهریز به بیان مشکلات و ارائه نظرات خود پرداختند.