فرماندار شهرستان مهریز  گفت : وصول بدهی ها و اعمال قانون در تامین اجتماعی باید همراه با تمهیدات و  تدبیر و با راهکارهای تعاملی انجام پذیرد .

سید محمد رستگاری که همزمان با هفته تامین اجتماعی در دیدار با رییس شعبه تامین اجتماعی مهریز و مسئولین واحدهای مختلف این اداره در شهرستان مهریز سخن می گفت ادامه داد : با توجه به شرایط موجود در صنعت و اقتصاد ، باید با واحدهایی که بطور ناخواسته دچار مشکل شده اند و نتوانسته اند به تعهدات خود عمل کنند با شناخت کامل و درایت  برخورد نمود و زمینه حل مشکل آنان را فراهم نمود .

رستگاری اضافه کرد : تامین اجتماعی باید اطمینان بخش و آرامش بخش به جامعه و خانواده ها باشد و اقدامات تامین اجتماعی و برخورد با ارباب رجوع باید در این قالب صورت پذیرد .

۷_۱۳_۲۰۱۵ ۸_۲۵ AM_0001

فرماندار مهریز همچنین ضمن قدردانی از خدمات ارایه شده توسط شعبه تامین اجتماعی مهریز خواستار تسریع در کار ارباب رجوع و بهبود فضای فیزیکی اداره تامین اجتماعی مهریز شد و گفت : شهرستان مهریز با تعداد ۱۴ هزار ۸۱۱ نفر بیمه شده اصلی  دارای ۹۱ درصد ضریب تحت پوشش تامین اجتماعی از کل جمعیت ۴۸ هزار نفری شهرستان است و با توجه به این آمار و ارقام مراجعه کننده به این اداره نسبت به ادرات دیگر از فروانی بیشتری برخوردار هستند  و باید زمینه رضایتمندی ارباب رجوع در این واحد فراهم گردد .

 

۷_۱۳_۲۰۱۵ ۸_۲۵ AM_0003

در ابتدای این دیدار رییس شعبه تامین اجتماعی شهرستان مهریز گزارشی از وضعیت و عملکرد یکسال گذشته تامین اجتماعی مهریز ارایه نمود .

صادقی با بیان اینکه تامین اجتماعی یک نهاد عمومی غیردولتی است گفت :  محل تامین منابع مالی سازمان اخذ حق بیمه‌ها با مشارکت بیمه‌شده و کارفرما است.
محمود صادقی  عمل‌کردن کارفرمایان و کارگران به وظایف و قوانین را موجب تقویت سازمان عنوان کرد و از فرماندار مهریز خواست تا این اداره را در وصول مطالبات معوقه خود یاری نماید .

رییس شعبه  تامین اجتماعی شهرستان مهریز همچنین با اشاره به دریافت ۱۱ هزار و ۹۱۱ لیست بیمه بصورت اینترنتی در سال گذشته در این شعبه  ایجاد امکانات دریافت لیست حق بیمه از طریق اینترنت را از اقدامات خوب تامین اجتماعی در جهت رفاه حال کارفرمایان و ارباب رجوع  به این اداره ذکر نمود .