فرماندار مهریز از کنترل و نظارت بر بازار در ايام ماه مبارك رمضان خبر داد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، مهدی کیانی مقدم فراماندار مهریز از اجرایی شدن طرح ويژه نظارت بر بازار در ايام ماه مبارك رمضان توسط بازرسان و ناظران دستگاههاي متوالي خبر داد و گفت: مردم هیچ دغدغه ای برای تامین مواد غذایی در ماه مبارک رمضان نداشته باشند.
وی با تاكيد بر افزايش تعداد نظارت و بازرسيها افزود: تيم‌هاي بازرسي با هر گونه كم‌فروشي، گران فروشي، عدم درج قيمت، عدم صدور فاكتور، احتكار و ساير تخلفات صنفي به شدت برخورد مي‌كنند.
وي افزود: بازرسي و نظارت بر بازار ماه مبارك رمضان با همكاري سازمان تعزيرات حكومتي و سازمان حمايت از مصرف‌كنندگان و توليد‌كنندگان و بازرسي اصناف تا هشتم شهريور‌ماه ادامه خواهد داشت.
کیانی مقدم بیان داشت: بازرسي و نظارت بر بازار ماه مبارك رمضان توسط اداره بازرگانی و با همکاری سازمان تعزيرات حكومتي و سازمان حمايت از مصرف‌كنندگان و توليد‌كنندگان و بازرسي اصناف تا هشتم شهريور‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی همچنین از افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم مواد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: عرضه مستقیم مواد غذایی با تخفیف 5 تا 15 درصد یکی از راه کارهای اساسی برای تنظیم بازار مکاه مبارک رمضان است که داشتن کیفیت مطلوب و اولویت داشتن تولیدی های شهرستان برای عرضه مواد غذایی در این نمایشگاه مورد تاکید قرار داده شده است.