فرماندار مهريز كيفيت و تنوع در حد انتظار مردم در محصولات نمايشگاه بهاره را مورد تاكيد قرار داد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز، كياني مقدم فرماندار مهريز در جلسه اي كه به منظور هر چه با شكوه تر برگزار شدن نمايشگاه بهاره درمحل فرمانداري برگزار شد كيفيت و تنوع در حد انتظار مردم در محصولات نمايشگاه بهاره را مورد تاكيد قرار داد و گفت: كالاهاي مورد عرضه در نمايشگاه بهاره مي بايست از كيفيت و تنوعي كه در حد انتظار مردم است برخوردار باشد.

مهدي كياني مقدم همچنين با اشاره به اهميت برگزاري اين نمايشگاه و عرضه مستقيم كالا با توجه به اجرايي شدن قانون هدفمندسازي يارانه ها از مسئولين شهرستان خواست تا همكاري لازم را با اداره بازرگاني اين شهرستان جهت هر چه با شكوه تر برگزار شدن اين نمايشگاه داشته باشند.

فرماندار مهريز همچنين بومي بودن اصناف فروشنده در نمايشگاه بهاره را نيز مورد تاكيد قرار داد

در ابتداي اين جلسه نيز هاشمي رئيس اداره بازرگاني اين شهرستان گزارشي از اقدامات انجام شده در ارتباط با برگزاري اين نمايشگاه را ارائه نمود.

گفتني است نمايشگاه بهاره از شنبه 7 اسفند ماه در محل سالن ورزشي شهيد صدوقي افتتاح و به مدت 10 روز از ساعت 16 الي 22 براي خريد عموم داير مي باشد.

گفتني است 70 غرفه محصولات خود را شامل پوشاك، كيف و كفش، مواد غذايي، خشكبار، مرغ و تخم مرغ، لوازم التحرير عرضه خواهند كرد.