فرماندار مهريز خواستارساماندهی تشکل‌های غیردولتی خیرین شهرستان شد

طي مراسمي از خیرین شهرستان مهریز تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز همزمان با ماه مبارك رمضان كمپين نذر من با حضور فرماندار ، امام جمعه و جمعي از مسئولين و خيرين شهرستان در مجموعه هفت شهر مهريز با هنكاري صدا و سيماي استان برگزار شد.

رضا زارع زاده فرماندار مهریز دضمن قدرداني  از بزرگواری و سخاوت مردم مهریز افزود: یکی از برنامه‌های فرمانداری مهریز ساماندهی تشکل‌های غیردولتی خیرین شهرستان است تا در پروژه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، آموزشی مشارکت داشته باشند و با حمایت آنان بسیاری از پروژه‌های معوق سامان یابد.

حجت‌الاسلام محی‌الدینی همچنين با اشاره به کمپین «نذر من» در ایام مبارک رمضان خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن از نیکوکاران یادکرده است و تجلیل از نیکوکاران و خیران کار شایسته و پسندیده‌ای است.

امام‌جمعه مهریز ضمن دعوت از خیرین و نیکوکاران این شهرستان برای پیوستن به کمپین «نذر من» گفت: کمک به فقرا و نیازمندان امر پسندیده‌ای است و دستگیری از آنان در ماه مبارک رمضان ثوابی دوچندان دارد.

در این مراسم، از تعدادی از خیرین شهرستان تجلیل شد و فرماندار مهریز، مبلغ 20 میلیون ریال، امام‌جمعه مبلغ 10 میلیون ریال و خیرین حاضر در مراسم نیز بسته‌های غذایی و مبالغی را اهدا کردند؛ همچنین از پیراهن حمید بهزادپور، دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی رونمایی شد تا به مزایده گذاشته شود و درآمد حاصل از آن صرف کمک به نیازمندان شهرستان شود.