فرماندار مرکز حوزه انتخابیه مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد: 182 شعبه آرای مردم را جمع‌آوری می‌کنند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، مهدی کیانی مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد از آمادگی 182 شعبه در حوزه انتخابیه بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد به مرکزیت مهریز خبر داد.
وی اظهار داشت: در سطح کل حوزه انتخابیه بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد به مرکزیت مهریز 182 شعبه اخذ رای مشتمل بر 97 شعبه شهری و 85 شعبه روستایی پیش‌بینی شده که از این تعداد 117 شعبه ثابت و 65 شعبه سیار خواهند بود.
فرماندار مهریز یادآور شد: 47 شعبه از شعب اخذ رای این حوزه انتخابیه مربوط به شهرستان مهریز است. این شعب مشتمل بر 26 شعبه شهری و 21 شعبه روستایی هستند که از این تعداد 28 شعبه ثابت و 19 شعبه به صورت سیار کار جمع‌آوری آرای مردم در تمام نقاط شهری و روستایی سطح شهرستان را انجام خواهند داد.
وی تصریح کرد: همه مقدمات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور، باشکوه و سالم در شهرستان مهریز با همکاری و هماهنگی بسیار خوب همه ادارات و نهادها شهرستان مهریز فراهم شده است.
کیانی مقدم خاطرنشان کرد: بیش از هزار نفر از عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت، پشتیبانی، حفاظتی و امنیتی، دست‌اندرکار برگزاری انتخابات در شهرستان مهریز هستند.
فرماندار مهریز در این زمینه بیان کرد: همه عوامل دست‌اندرکار انتخابات توجیه و آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند و ارائه این آموزش‌ها همچنان نیز ادامه دارد.

خبرگزاری فارس