فرماندار مهریز  چهارشنبه سی ام اردیبهشت ماه در جمع اعضای انجمن مدیران صنایع ، معادن و کشاورزی شهرستان مهریز گفت : تقویت و تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز ، عامل توسعه و پیشرفت صنعتی با اولویت صنایع پاک در شهرستان خواهد بود.

سید محمد رستگاری که در جلسه مشترک اعضای انجمن مدیران صنایع ، معادن و کشاورزی شهرستان مهریز با مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت استان یزد سخن می گفت با اشاره به لزوم تکمیل و تقویت زیرساختهای توسعه صنایع در شهرستان مهریز ادامه داد : اصلی ترین مشکل سرمایه گذاران بخش صنعتی در شهرستان مهریز تامین برخی زیر ساختهای لازم برای احداث و توسعه واحدهای صنعتی است.

وی با اشاره به نیاز صنایع مهریز به زیرساختهای برق _ گاز و مخابرات افزود : ظرفیتهای خوبی بر اساس سند توسعه راهبردی شهرستان برای توسعه صنعتی با الویت صنایع پاک وجود دارد و باید از توان سرمایه گذاران بخش صنعت در شهرستان استفاده کرد .

عالی ترین مقام اجرایی دولت تدبیر و امید در شهرستان مهریز با تاکید بر اینکه عزم دولت در استفاده بهینه از فرصتهای بومی هر منطقه برای توسعه آن منطقه است ، گفت : با توجه به شرایط موجودباید از فرصت ها برای استفاده از سرمایه گذاران بخش صنعتی استفاده نمود و مشکلات توسعه صنایع شهرستان را طبق سند توسعه راهبردی شهرستان پیگیری و با رفع موانع زمینه های لازم برای استفاده از این فرصتها را ایجاد کرد .